Szkolny kramik z różnościami

niedziela, 21 stycznia 2018

Kartka księga na rocznicę ślubu-DT Craft Style

Dobry wieczór:) Dziś inspiruję w Craft Style.
Przygotowałam dużą kartkę księgę formatu A5 z okazji rocznicy ślubu. 
Użyłam do niej pięknych papeliowych tekturek, które pozłociłam woskiem, dołożyłam sentencje, bukiety, w których znalazły się cudne malinki. Na koniec zrosiłam wszystko odrobinkę :)
 Zapraszam do oglądania:)
Zaczniemy od środka:



 Księga po zamknięciu, czyli okładka :



 I udało mi się złapać troszkę słonka :)


W sklepie znajdziecie:
Pozdrawiam Was serdecznie i dziękuję za wszelkie odwiedziny i za każde dobre słowo:)

42 komentarze:

  1. Przepiękna pamiątka :) A te malinki- jakie urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mistrzostwo Świata :)
    spodziewałem się tego po przeczytaniu zajawki - u Ciebie nie ma inaczej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Krzyśku, Ty potrafisz posłodzić kobiecie:) dziekuję :)

      Usuń
  3. Prześliczna pamiątka dla jubilatów, bardzo mi się podoba to połączenie róż i malin ,wyszło bosko :D Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  4. Delikatna z pazurem.
    Piękna pomiątka.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna księga, świetnie wyglądają kompozycje z czerwonych kwiatów :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale rewelacyjna ! Piękna i te zdobienia cudowne!

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakie te owoce super :) Śliczna księga , cudowny prezent.

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowna księga. Przepięknie ozdobiona. Malinki są super :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepięknie i bardzo apetycznie za sprawą tych malin... ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kartka księga wygląda rewelacyjnie. Jestem pełna podziwu. I jeszcze te apetyczne malinki.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ludko, ta księga jest wspaniałą. Jakże piękna kompozycja - letnia, soczysta.
    Serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ależ miło czyta się takie słowa:) Dziękuję i serdeczności posyłam:)

      Usuń
  12. Cudna praca! Aż nabrałam ochoty na maliny... ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna pamiątka!! Za rok nam tyle stuknie😲

    OdpowiedzUsuń
  14. Przychodzi mi na myśl tylko jedno słowo - PRZEPIĘKNA :)

    OdpowiedzUsuń
  15. wow !!! it really beautiful so much.i like your good idea Thanks for the inspiration!

    หนังตลก

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawione słowa:) Bardzo motywują:)