Szkolny kramik z różnościami

niedziela, 24 czerwca 2012

Kryształy Swarovskiego i polne kwiaty

Zostałam poproszona o zrobienie kolczyków z kryształami Swarovskiego... Dołożyłam srebrne bigle i wyszły jak widać:) Migdały miały po 2 cm długości, więc nie małe;)

zrobiłam też wisior, z migdałowym Swarovskim, ok 3cm...
...ten sam , tylko zawieszony na łańcuszku.
I chciałam się Wam jeszcze pochwalić cudnym bukietem z polnych kwiatów, który dostałam od znajomej:)
Zachwycił mnie oczywiście, bo od dziecka uwielbiam polne kwiaty:)
Widok z góry
na całość:)
i kilka zbliżeń:)- no nie mogłam się oprzeć;)





Dziękuję Wam serdecznie,że mnie tu odwiedzacie:) Szczególne uściski dla tych, którzy pozostawiają po sobie słowny ślad:)****
Dobrej nocki

21 komentarzy:

  1. Jeszcze troszkę "pokusisz" takimi wspaniałymi kolczykami i gotowam przebić uszy;) Piękna biżuteria!!! A ze zdjęć kwiatów widzę, że lato u Ciebie na całego, to ja zapraszam do siebie na wieś, mam całą łąkę polnych kwiatów, do wyboru, do koloru:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już dawno Cię namawiam,żebyś przekłuła..., może warto;)Zaproszenie przyjęte;)

      Usuń
  2. Kolczyki bardzo ładne :)a bukiet zapiera dech, ja też uwielbiam łąkowe kwiatki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. kolczyki podobają mi się, bukiet również, nie pomyślałabym ze można taki piękny zrobic z polnych kwiatow.

    OdpowiedzUsuń
  4. nie wiem co ładniejesze:-)
    podziwiam
    pozdrawiam
    KT

    OdpowiedzUsuń
  5. Kwiaty polne MIŁOŚĆ Moja :))) + słoneczniki, właśnie wyrastają mi obok maków bławatki między słonecznikami i czekam, czekam, aż zakwitną!!!
    I biżuteria i bukiet CUDNE :)*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana Maryś:) Słoneczniki uwielbiam od dawna, maki i bławatki mnie zachwycają, stokrotki są takie niewinne...i tak mogłabym jeszcze długo..., bo przecież niezapominajki, konwalie...itd, itd...

      Usuń
  6. zjadło mój komentarz :( postaram się go odtworzyć :)
    ta pierwsza fotka z kolczykami świetnie złapała niebieskości! biżuteria bardzo elegancka a bukiet wspaniały :) aż zatęskniłam za łąką...!

    OdpowiedzUsuń
  7. imponujące te kryształy! piękne kolczyki stworzyłaś, Ludko:*

    OdpowiedzUsuń
  8. kolczyki eleganckie ;) a bukiet świetny i jaki barwny :))) i to z polnych kwiatków cudności
    Dziękuję za odwiedzinki pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  9. Kolczyki super !!!
    A bukiet kwiatów - piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne dzieła! Uwielbiam biżuterię:)
    A kwiaty- cudowne, kocham takie bukiety:)

    OdpowiedzUsuń
  11. przepiękne kolczyki :)
    polne kwiaty tez kocham

    OdpowiedzUsuń
  12. Kolczyki baaardzo eleganckie!Aż szkoda,że nie mam wesela na widoku,a do karnawału daleko.Polne kwiaty zawsze wzbudzają ciepłe uczucia.
    Dziękuję za miłe odwiedzinki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tam, oj tram, kto by czekał na wesele lub karnawał;)

      Usuń
  13. Cudowne kolczyki, napatrzeć się nie można!:))
    Piękny bukiet!:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bukiet wprost zjawiskowy. Taki czar i urok mają jedynie tak delikatne polne kwiaty. Wszystkie są cudne, a kolory PIĘKNE , UŁOŻENIE KWIATÓW , PEŁNY PROFESJONALIZM. Kolczyki również piękne. Dziękuję za odwiedziny i miłe słowa,pozdrawiam Grzegorz.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawione słowa:) Bardzo motywują:)