Szkolny kramik z różnościami

piątek, 26 lutego 2010

kartka na 18

Kartka na osiemnaste urodziny dla pewnej sympatycznej Ani:) Miała być z koniem, więc jest, dzięki uprzejmości Oliwiaen:) Podobno Ania lubi pomarańczowy, więc się starałam, a że papier z różowym, to i dodatki w tych kolorach. Mam nadzieję, że obdarowanej się spodoba:) Dodałam kilka ćwieków ze scrapcomu :) No i oczywiście znowu duuuża kartka:)bliżej :)

i jeszcze bliżeji jeszcze kilka detali
środek
tył
i koperta :)

Dziękuję Wam za wszystkie dobre słowa. Pozdrawiam cieplutko:)

12 komentarzy:

  1. Piękna, romantyczna karteczka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Powiało wiosną! super te konie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się bardzo.

    OdpowiedzUsuń
  4. Też chciałabym dostać taką karteczkę ! Mistrzowskie wykonanie, piękne kolory i świetna kompozycja:) Cudna!

    OdpowiedzUsuń
  5. ... chciałoby się zaśpiewać "konie dzikie, konie....", bardzo romatyczna karteczka

    OdpowiedzUsuń
  6. Osiemnaście mieć lat...;-)
    Bajeczna karteczka.
    KT

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniała kartka dla miłośniczki koni!:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudownie dostać taką karteczkę na takie urodziny :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Konie, to nie mój klimat, ale podziwiam, jak Ty sobie poradziłaś z "końskim" wyzwaniem, Jestem pod wrażeniem. Śliczna

    OdpowiedzUsuń
  10. ale kwieciście, ale kolorowo, piękne!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawione słowa:) Bardzo motywują:)