Szkolny kramik z różnościami

sobota, 7 listopada 2020

U jak Urodziny - DT Kartkowe ABC

 W Kartkowym ABC w poniedziałek ruszyło kolejne wyzwanie

U jak Urodziny

Bawicie się z nami?

Ja zrobiłam dużą kartkę (A5) na 30 urodziny:) 
Motywem przewodnim miało być w niej okno i wylatujące pełne nadziei motyle:)
A to wszystko w lawendowym klimacie. Wydaje mi się, że sprostałam temu zadaniu:) 
Wykorzystałam papiery  i wycinanki Craft O'Clock, cyfry z Papelii.











Mam nadzieję, że się Wam podoba:)

Dziękuje za wszystkie odwiedziny:)


9 komentarzy:

  1. Piękna! Uwielbiam takie lawendowe klimaty :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie wykonana kartka i te szklane okna. Super efekt.

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne to okno,jesteś niesamowita

    OdpowiedzUsuń
  4. A pretty Summery card, lovely to brighten a winters day, many thanks for joining in at Allsorts challenge this week.

    B x

    OdpowiedzUsuń
  5. So pretty, thank you for joining us at Allsorts, xxx

    OdpowiedzUsuń
  6. Beautifully done - so pretty. Thanks for joining in with my challenge at Allsorts this week.
    Lynn x

    OdpowiedzUsuń
  7. Boska karteczka i do tego z lawendą, uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Beautifull card. Thanks for joining the Challenge. Greetings Helma DT. Team Creative Moments

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawione słowa:) Bardzo motywują:)