Szkolny kramik z różnościami

wtorek, 25 sierpnia 2020

P jak Przeszycia _ DT Kartkowe ABC

Dobry wieczór:)
W te ostatnie dni wakacji razem z Kartkowym ABC chcę Was zaprosić na wyzwanie 
Możecie wygrać papiery świąteczne naszego sponsora Altair Art.
Ja bardzo lubię wykończenie imitujące przeszycia, więc u mnie można je spotkać często. 
Tym razem podczas wspólnej zabawy w tworzenie tła z Oribellą i Bernadką powstały tagi. Ja na swoim nie poprzestałam tylko stworzyłam z nim kartkę dodając zszywki i ścieg imitujący szycie, który zrobiłam radełkiem, a potem jeszcze cienkopisem...
I to jest moja inspiracja na wyzwanie:)
Ciekawa jestem Waszych interpretacji :)






I jeszcze banerek :)
 

Dziękuję, że zaglądacie do mnie:)
Pozdrawiam wszystkich ciepło :)

8 komentarzy:

Dziękuję za pozostawione słowa:) Bardzo motywują:)