Szkolny kramik z różnościami

środa, 19 lutego 2020

Świąteczna piramidka - DT Papelia

Dzień dobry:)
Dopiero skończył się bożonarodzeniowy...
A tu już Wielkanoc się zbliża wielkimi krokami.
Ależ ten czas leci.
Dlatego dziś rozpoczynam sezon świąteczno - jajeczny:) 
Z nietypową formą kartki, jaką jest piramidka. Pokazałam dokładnie jak ją zrobić w poprzednim poście.
To także mój pożegnalny post dla Papelii:)
Bardzo mi miło było projektować przez trzy lata dla Papelii.
Dziękuję,ze mnie w tym dopingowaliście :)
A teraz piramidka:)
Użyłam do niej papierów Laserowe Love z Craft Style, dołożyłam piękne papeliowe tekturki min. żonkile i pisankę (które powstały wg moich projektów), które wcześniej pomalowałam.
Dodałam sizal, listki, trochę tuszu i na koniec krople rosy.
A teraz kilka ujęć:

 Tu widać jak warstwowo układałam tekturki :)


 Tym razem zapięciem jest ćwiek. Kartka bardzo łatwo się wsuwa i wysuwa ;)
 Można ją poskładać ;)
 A tak wiosennie wygląda na zielonej trawce w słonku...

Wszystkie te produkty znajdziecie w sklepie:
 Kartka może być ozdobą stołu świątecznego:)
Ciekawa jestem, jak się Wam ta forma podoba:)
Pozdrawiam:)

4 komentarze:

  1. Cudna ta piramidka! Piękne są te Twoje tekturki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow. Cudo. i już na stole nie potrzeba kwiatów jak się ma taką kartkę

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękna karteczka, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawione słowa:) Bardzo motywują:)