Szkolny kramik z różnościami

czwartek, 20 lutego 2020

Różowy - DT Tworzę w jednym kolorze

Kochani
Zostałam zaproszona do współtworzenia bloga wyzwaniowego 
W tym miesiącu obowiązuje kolor różowy.
Zrobiłam więc bardzo, ale to bardzo różową kartkę:
Poniżej macie też zasady wyzwań, kto jeszcze ich nie zna :)   
                             Zasady wyzwań => TUTAJ
A teraz kartka w różowościach :)
Papiery Scrapand me
maska i stempel Papelia
Rameczka od Oribelli
a kwiatki sama zrobiłam :)
plus koronka i jedwabne sari...




i kwiatki z bliska:)
Dziękuję, że zaglądacie :)
Pozdrawiam i zapraszam do zabawy :)

Kartkę zgłaszam na wyzwania do
Klubu Twórczych Mam
 Essów Floresów
 Cherry Craft

21 komentarzy:

  1. Ależ ona jest piękna, zachwyciłaś mnie nią Ludko! Pozdrawiam serdecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę :) I bardzo mi miło,że wpadłeś z wizytą :)

      Usuń
  2. Prześliczna! W takim wydaniu różowości prezentują się cudownie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękna kartka, ten kryształ w środku jest cudny. Piękne kolorki. Niezmiennie zachwycają mnie te małe kropelki na kartkach

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie za takie miłe słowa :) :)

      Usuń
  4. Karteczka jest przecudna . Prawdziwy klejnocik:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowna karteczka, taka stylowa i romantyczna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. Elu, nie wiem co powiedzieć :) Po stokroć dziękuję :*

      Usuń
  7. Cudna karteczka Ludko! Gratuluję udziału w DT, fajnie że blog doczekał się reaktywacji:) dziękujemy za udział w wyzwaniu Klubu Twórczych Mam

    OdpowiedzUsuń
  8. Rzeczywiście super słodziak :) Do schrupania ;) Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu sklepy Essy-Floresy.

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna praca :)))) dziękujemy za udział w wyzwaniu Cherry Craft :))))

    OdpowiedzUsuń
  10. Pierwsze skojarzenie to czysta francuska elegancja :) świetna praca. Dzięki za udział w zabawie w KTM

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawione słowa:) Bardzo motywują:)