Szkolny kramik z różnościami

sobota, 23 czerwca 2018

Kartka ślubna:) DT Papelia

Kochani, bardzo się cieszę, że znów mogę się tu z Wami zobaczyć. 
Dwa razy zaktualizowałam Windowsy i dwa razy został mi tylko kosz na pulpicie... Wszystko stracone i wszystko do nowa... a niby tylko aktualizacja, brrr...
Dlatego długo mnie nie było ;)
Dziś chcę Wam pokazać dużą, ale lekką kartkę ślubną. Cała w Kryształach Amarantu;) To piękne nowe papiery papeliowe. Ja wykorzystałam tu jeden z dużego zestawu i jeden z małego. Do tego dołożyłam piękną tekturkową papeliową parę, koronki, tiul i cekiny, odrobinę białego brokatu, ułożyłam bukiet kwiatów i posłałam w świat :) Mam nadzieję, że Młodym się podobała :)

Tu widać schnące krople rosy...

W sklepie znajdziecie:




Pozdrawiam Was serdecznie i życzę miłego odpoczynku wakacyjnego :)

30 komentarzy:

  1. Piękna kartka. Fajne barwy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękna kartka, Ludko.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczna, romantyczna karteczka! Wspaniale dobrałaś dodatki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna, delikatna karteczka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiekna kartka. Romantycznie elegancka.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna, romantyczna karteczka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Czasami tak z tymi aktualizacjami bywa... Mnie zazwyczaj psują telefon...
    Piękna kartka, bardzo romantyczna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale to masakra jakaś,wszystkie dane straciłam. Dziękuję za ciepłe słowa 😘

      Usuń
  8. Cudownie piękna praca :) Śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie skomponowana praca :)

    OdpowiedzUsuń
  10. I romantycznie się zrobiło.. i super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciężko było ją sfotografować w tych tiulach...
      Dziękuję:)

      Usuń
  11. Ludko, jak zwykle lekko i romantycznie! Cudnie:)))

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo przyjemna karteczka, podoba mi się ta "firanka" na dole :)
    A z komputerem to aż się niemożliwe wydaje! Żeby aktualizacja wywalała wszystko z systemu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też myślałam, że to niemożliwe, a zwłaszcza dwa razy. Aż się boję aktualizować 😄. Dziękuję za miłe odwiedziny

      Usuń

Dziękuję za pozostawione słowa:) Bardzo motywują:)