Szkolny kramik z różnościami

środa, 25 września 2019

Jesiennie dla Craft Style

Dzień dobry.
Rozpoczęła się jesień, więc w tym klimacie przygotowałam kartkę - inspirację dla Craft Style, która może być na wiele okoliczności :)
Do jej zrobienia wykorzystałam jesienne papiery Ciao Bella Sound of Autumn, dołożyłam papeliowe tekturki, kwiaty w jesiennych kolorach, trochę sizalu, gazy, dodatki roślinne, jedwabne sari i skropiłam obficie poranną rosą :)





Materiałoznawstwo:
Pozdrawiam serdecznie i życzę dobrego tygodnia.
Dziękuję za każde dobre słowo:)

16 komentarzy:

  1. Ależ piękna praca, no majstersztyk! Taką wersję jesieni to ja mogę pokochać! Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ależ Ty miło potrafisz pisać:) Miód na serce:) Dziękuję :)

      Usuń
  2. Przepiękna praca z cudowną jesienną kompozycją :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniała ta jesienna kompozycja, bardzo lubię takie ciepłe klimaty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu, tak mi miło,że wpadłaś :) Dziękuję :)

      Usuń
  4. Cudowna karteczka, taką jesień mogę polubić :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękna praca! Piękna złota jesień, pozdrawiam Ludko!

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie piękne, jesienne kolory! Bardzo romantyczną jesień zrobiłaś na swojej kartce 😊
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawione słowa:) Bardzo motywują:)