Szkolny kramik z różnościami

środa, 8 maja 2019

Pierwsza Komunia św. w zieleniach - DT Craft Style

Witam Was serdecznie.
Na dziś przygotowałam dużą kartkę z okazji Pierwszej Komunii św. 
Wykorzystałam do niej papiery z kolekcji komunijnej Craft O'Clock, złoty wosk pentart, farbkę pentart białe złoto, papeliową tekturkę z listeczkami mojego projektu, koronkę... Na koniec skropiłam kroplami rosy.






Na półkach sklepowych znajdziecie:
Produkty sklepowe polecają się do prac:)
Pozdrawiam i dziękuję za każde pozostawione słowo:)

16 komentarzy:

  1. Piękna ! Świetnie sobie radzisz z dużym formatem- podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękna! W ostatni weekend też pracowałam na tych papierkach. Są cudne :) A Ty he fantastycznie wykorzystałaś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za życzenia :) Dla Ciebie również najlepsze życzenia imieninowe :)

      Usuń
  3. Przepiękna! Cudownie zgrałaś te papiery z dodatkami!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna! I te koronki tak pięknie wkomponowałaś między papiery.

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudna. Świetnie skomponowana.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna karteczka, wspaniała kolorystyka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudna i świetnie zagospodarowałaś duży format

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękna praca, cudne kolory 😍

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawione słowa:) Bardzo motywują:)