Szkolny kramik z różnościami

sobota, 20 października 2018

Z tęsknoty za wiosną ...DT Craft Style

Witam Was w ten pochmurny poranek bardzo wiosennie.
U mnie znów rozkwitły magnolie:)
Na kartce z okazji 60 urodzin:)
A przepis? Piękne tekturki z cyferkami z Papelii na pięknych papierach Piątek Trzynastego Hello Beautiful z Craft Style, do tego troszkę farby Delicate Rose Gold, złotego wosku i koronki:)
 I wychodzi wszystko samo ;)
I tak dziś inspiruję w Craft Style.





W sklepie znajdziecie:
Miłego weekendu Wam życzę :)
Ja biegnę na Artandcraft:)
Dziękuję za każde dobre słowo:)
PS
Jakby ktoś chciał wesprzeć kiermasz charytatywny, który organizuję, chętnie podam namiary ;)

36 komentarzy:

  1. Ależ piękna ta wiosna u Ciebie :) Cudna jest ta kompozycja z magnolii :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nietypowa kolorystyka przy takiej okazji, bo zazwyczaj towarzyszą temu bardziej stonowane odcienie. Ale niby dlaczego? Magnoliowo jest bardzo przyjemnie i radośnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudownie piękna ...wspaniale wyglądają te magnolie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczna praca!!! Bardzo lubię te papiery:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna karteczka ze wspaniałym motywem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna praca. Bardzo podoba mi się użycie papieru w czarne kropki.

    OdpowiedzUsuń
  7. Te papiery są prześliczne, a Twoja kartka no cóż mistrzostwo :)

    OdpowiedzUsuń
  8. urocza kartka, przywołuje wiosnę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Mam nadzieję,ze dzięki przywoła szybko ;)

      Usuń
  9. Cudowna ta kolekcja i stworzłaś z niej przepiękną pracę:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna karteczka. Faktycznie przywołuję na myśl powrót do wiosny.

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna. Jesteś kwiatuszkową mistrzynią :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne magnoliowe szaleństwo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aga:)
      MAm nadzieję,że teraz szybciej się do mnie wchodzi :)

      Usuń

Dziękuję za pozostawione słowa:) Bardzo motywują:)