Szkolny kramik z różnościami

wtorek, 7 marca 2017

Jajko wielkanocne

Witajcie:)
Dziś inspiruję w Papelii:) Na tę okazję przygotowałam duże 15 cm jajko. pierwszą tekturkę spryskałam mgiełką, dołożyłam motyle z masy strukturalnej. Na tak przygotowaną bazę nakleiłam jajo z żonkilami, które pomalowałam kredkami akwarelowymi. Brzegi jajka pokryłam cracklem. Na dole jaja zasadziłam troszkę kwiatów:)
Samo jajko:
Może być elementem kartki...
Może też być zawieszką...

Albo nawet zawieszką z kokardką:)

A Wy jaki macie pomysł na to jajko?
Do wykonania jajka użyłam:
bazę jajko  i jajko z żonkilami 


maskę motyle 
                                               stempel listki 



















Pozdrawiam serdecznie:) Miłego dnia:)
Jajko zgłaszam na wyzwanie Wiosenne bingo do Sklepiku Gosi. Moje jajo pasuje do bingopaska- warstwy, jajka,żółty lub do paska motyl, zielony, kwiaty:)
Na koniec przypominam o candy:)

55 komentarzy:

  1. Piękna kompozycja. :) Powodzenia w wyzwaniu życzę. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne takie jajko o wielorakim zastosowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładne, wiosenne jajeczko , pieknie przyozdobione :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Agnieszko:) Pierwsze jajo w tym roku;)

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję,że to moje kwiatki tak pachną;)

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Dzięki Iza, cieszę się, że Ci się podoba:)

      Usuń
  6. Fantastyczne! Takie żywe i wiosenne.Podoba mi się szczególnie jako zawieszka:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Podobają mi się kwiatki które zasadziłaś do upiększenia jajka.

    OdpowiedzUsuń
  8. prześliczna i bardzo wiosenna inspiracja

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny pomysł takie jajo zawieszka. Z tylu wkleić życzenia I podarunek gotowy:-)
    Podoba mi się zasadzie kwiatów:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło,że zajrzałaś do mnie, zapraszam częściej:) Dziękuję za miłe słowa:)

      Usuń
  10. Piękne, wiosenne jajo.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Małgosiu:) Bardzo mi miło:) Pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń
  11. Ach wiosna, kwiaty, święta, ślicznie inspirujesz:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kochana:) Kwiatki sobie sama zrobiłam:) No ja myślę,że wiosna to już za rogiem;)

      Usuń
  12. Rewelacyjne i wielofunkcyjne jajo :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne jajo! Cudne te żonkile i kwiatuszki u dołu :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne jajo!!! Prawdziwa wielkanocna wiosna:). Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepiękne jajko, zapachniało wiosną :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne jest to jajo. Świetnie wygląda i jako kartka, i jako zawieszka.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie i także pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń
  17. Wow ale cudo ! Normalnie czuć wiosnę i Wielkanoc na kilometr 😊 świetna kompozycja i cudownie wiosenne kolorki! Ściskam mocno i życzę dobrego weekendu z dużą dawką ciepełka ❤

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z serca dziękuję Elu za takie miłe słowa:)
      Pozdrawiam ciepło:)

      Usuń
  18. Ale pięknie ,jak cudownie wiosennie:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ach jakie piękne ...jestem zachwycona i oczarowana! Twoje prace są wyjątkowe.

    OdpowiedzUsuń
  20. Urocze jajko, będzie piękną ozdobą.
    Dziękuję za udział w marcowym wyzwaniu Sklepiku Gosi :) DT Potworkowa (:

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczne i jaki wiosennie od razu się zrobiło!

    OdpowiedzUsuń
  22. Przepiękne z tyłu i z przodu.
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Sklepiku Gosi - DT Aneta.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawione słowa:) Bardzo motywują:)