Szkolny kramik z różnościami

środa, 22 marca 2017

Wiosna przywołana....wyniki candy!!!

Wczoraj skończyła się zabawa u mnie. Wiosna nadeszła, choć dziś ją słabo było widać. Rozpędziłam więc koło maszyny losującej i wujek Random wybrał za mnie 
.
.
.
nr 24 
czyli
Kasię Hajnas

Gratuluję serdecznie i proszę o adres na maila:)
Po zrobieniu prac proszę o podlinkowanie materiałów do sklepu Hobby Studio:)
Pozdrawiam i wszystkim baaaaaardzo dziękuję za zabawę:) W kwietniu następna:) Zaglądajcie;)
Dziękuję za wszystkie przemiłe komentarze i gratulacje :)
Ps. Nie umiem wyciąć samego okienka z losowaniem... :( 

30 komentarzy:

  1. Gratulacje dla zwyciężczyni !!!
    Buuu, czemu to nie ja ;)
    Pięknie dziękuję za zorganizowanie zabawy.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję zwyciężczyni! I dziękuję za miłą zabawę:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję Kasi:-) dopiero co byłam na jej blogu i chyba polece spowrotem pogratulowac:-)
    Ludkasz ja robię scrin do pointa i obcinam w piccasie fotki.
    Dziękuję za miła zabawę i życzę dobrej nocy:')

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za zabawę :-). Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. dziękuję i gratuluję rarytasków:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nieeeeeeeeeeeeeeeeee wieeeeeeeeeeeeeeerzę!!!!! Chyba jeszcze śpię (poszłam dzisiaj o czwartej rano i moje zaskoczenie i radość sięga zenitu:):):). LUDKO jesteś Wielka!!!! Pięknie dziękuję przede wszystkim za zorganizowanie tak wspaniałego candy i jest mi niezmiernie miło, że to mi się poszczęściło, hura!!! Teraz mam urwanie głowy, ale obiecuję coś stworzyć wyjątkowego i się odezwę:). Dziękuję Dziewczynom za gratulacje:). Pozdrawiam serdecznie i wiosennie - nie mogłaś mi sprawić wspanialszego rozpoczęcia WIOSNY - jeszcze raz ogromne dzięki:).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę Kasiu:*
      Niech Ci wszystko służy:)

      Usuń
  7. Gratulacje dla Kasi! U mnie dzisiaj piękne słoneczko, więc wiosna z pewnością już jest :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulacje dla Szczęśliwej Zwyciężczyni i podziękowania dla Przemiłej Gospodyni tego Uroczego Kramiku za zorganizowanie zabawy 😊

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję zwyciężczyni a Tobie dziękuję za zorganizowanie zabawy:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję :* i dziękuję za zabawę :****

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję Kasi i dziękuję za świetną zabawę !

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratulacje dla Kasi :) dziękuję za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję i dziękuję za zabawę

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję Kasi, a Tobie dziękuję za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  15. gratuluje :), a Tobie dziekuje za zabawe
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  16. Ludko, dziękuję za zabawę.
    Gratulacje dla Kasi.

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratulacje dla wybranki Randoma :) fajnie się oczekiwało i zleciało do wiosny. To może teraz do lata ?

    OdpowiedzUsuń
  18. Dziękuję Wam jeszcze raz za zabawę:)!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratulacje dla zwyciężczyni. Dziękuję za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Dziękuję za zabawę i gratuluję Kasi:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratulacje dla Kasi, a Tobie dziękuję za wspaniałą zabawę. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawione słowa:) Bardzo motywują:)