Szkolny kramik z różnościami

wtorek, 21 marca 2017

Kartka dla Krysi:) DT Papelia

Kartka formatu A5, z uroczą tekturką z Papelii. 
Tekturka w zasadzie bardzo pasuje do gratulacji, że dopiero pojawi się dzidziuś:)  
Jednak mnie bardzo się spodobała i wymyśliłam sobie opcję z bocianem, który leci z zawiniątkiem ( co widać na górze tekturki) i upuszcza je, jak wiemy ( to widać na dole tekturki, gdzie jest radosny okrzyk, że to dziewczynka), i wtedy już mamy maleńką, bardzo konkretną dziewczynkę:) 
A jest nią Krysia:) Zostałam szczęśliwą ciocią:)!!!
Bocian niósł ją w towarzystwie motyli, żeby mu raźniej było:)




 Do kartki wykorzystałam następujące produkty z Papelii:
tekturkę
 maskę z motylami
 stempel gałązka
 bloczek akrylowy
 płytkę mediową
 Pozdrawiam Was serdecznie i zapraszam do zabawy w Fana Papelii:)
Dziękuję za wszystkie pozostawione komentarze:) 
Jeszcze tylko dziś do północy możecie zapisywać się na candy:)
Kartkę zgłaszam do Crafty Molly na wyzwanie Monochromatycznie
i do Alphabet Challenge Blog na wyzwanie "A for Anything with Wings"

40 komentarzy:

  1. Słodka, śliczne to serduszko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje dla szczęśliwiej Cioci. Kartka dla Krysi jest prześliczna.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna! Idealna dla małej istotki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Urocza ... Chciałabym mieć takie umiejętności w tworzeniu kartek :)

    OdpowiedzUsuń
  5. gratulacje ciociu!
    Kartka piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna jest ta karteczka, a okazja bardzo wyjątkowa.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajna kartka, taka słodka dziewczyńsko - dzieciowa, ale udało Ci się nie przesadzić z tą słodkością :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Rewelacyjna i pomysłowa karteczka! I gratuluję zostania ciocią :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale śliczna, radosna karteczka:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Prześliczna karteczka, idealna na taką okazję :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna karteczka! Gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratulacje dla cioci-malutka ma śliczne starodawne imię(ja mam na drugie) Karteczka cudowna, piękna pamiątka dla dzieciaczka. Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Krysia dostała imię po swojej Babci, a mojej Mamie:)Dziękuję pięknie:)Przesyłam pozdrowienia:)

      Usuń
  13. cudna karteczka na przywitanie małej Osóbki:)))

    OdpowiedzUsuń
  14. Mogę mówić do Ciebie ciociu - takie zawiniątko bocian kiedyś przyniósł mojej mamie ale nikt jej nie zrobił kolorowej kartki z małą Krysią a teraz Krystyną:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję :*
    Kartka jest urocza :* tekturka świetna :) i motyle :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudna, radosna karteczka, ciociu kochana ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Such a sweet card.
    Thanks for linking up at the Alphabet Challenge. :)

    OdpowiedzUsuń
  18. What a beautiful baby card, I love the paper and gorgeous embellishments! Thanks for joining us at Alphabet Challenge Blog.
    Tammy x

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawione słowa:) Bardzo motywują:)