Szkolny kramik z różnościami

czwartek, 29 marca 2012

kartki wielkanocne religijne

Obrazki do nich wydrukowałam z internetu...
Pierwsze trzy  kartki w niebieskościach...
W pierwszej użyłam pięknego ćwieka ze scrap.comu.

tu ramka wykrojnikowa ze Scrappo

Kolejne w brązach...



Stempel z napisem z Lemonade.

Zgłaszam je na wyzwanie
do Hopmartu, bo Jezus to Światło...
bo tyle znalazłam wielkanocnych wyzwań...
Dziękuję za Wasze odwiedziny i dobrą energię, którą tu zostawiacie:) Tego mi trzeba:)
Ja walczę obecnie dzielnie z wirusobakterią, mało mówię i liczę,że szybko będzie lepiej;)
Pozdrawiam
ps Wygrałam candy u Wiewióry!!! Dziękuję!!!!
Wysłałam dziś paczkę z różnościami dla Elizy,przygotowanymi z dziećmi w szkole i z moimi własnymi... Mam teraz nadzieję, że jak pojawią się na allegro to ktoś je kupi, i w ten sposób pomożemy...

33 komentarze:

  1. Piękne karteczki:)Gratuluję wygranej:) Super!
    Wiosennie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. zaszalałaś z tymi wyzwaniami! śliczne karteczki, ten błękit pierwszej ujął mnie najbardziej :) zdrowiej Ludko! przyłóż ode mnie wstrętnej bakterii!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne... najbardziej podobają mi się te w brązach. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. No i jeszcze dużo zdrowia życzę...

    OdpowiedzUsuń
  5. These are all gorgeous,love the images. Thanks for sharing this with us at Crafty Sentiments this week.xxx

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowne są! W dwóch pierwszych się zakochałam;)

    Życzę powodzenia w wyzwaniach!

    OdpowiedzUsuń
  7. piękne kartki :) i zdróweczka Kochanie :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Beautiful cards. What a creativity ! Congratulations !

    Thanks for joining us at Charisma Cardz this week.

    Hugs from France.
    Catherine.

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie walcz, pomyśl, że ona (ta bakteria) nie jest szczęsliwa, że Ci dokucza i sama odejdzie ;)))
    Ludko, kartki śliczne, a cukierkowego szczęścia - gratuluję ;)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Karteczki piękne, delikatne i eleganckie.Życzę szybkiego powrotu do zdrowia. I gratuluję wygranej.

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękne te Twoje kartki. Ciągle zaglądam i podglądam Twoje prace. Wiem ile pracy trzeba włożyć, by powstało coś tak niesamowitego i oryginalnego. I jaka przyjemność taką kartkę dostać.

    OdpowiedzUsuń
  12. Great Easter cards, thanks for joining us at Charisma Cardz this week!

    OdpowiedzUsuń
  13. Ludko kochana, zdrowiej, zdrowiej :)
    Kartki śliczne, takie tradycyjne i dostojne :) No i czuć od nich pozytywne twoje wibracje :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Lovely card, thanx for joining us at Crafty sentiments and good luck..

    Caz CS DT

    OdpowiedzUsuń
  15. podziwiam:-)
    KT

    OdpowiedzUsuń
  16. Po pierwsze mam zaległości, to widać;) Po drugie niesamowite karteczki świąteczne stworzyłaś, te z jajami i te religijne, każda inna, każda piękna! Po trzecie serdecznie gratuluję wyróżnienia za męską karteczkę!!! A po czwarte, to ja sobie poproszę na żywo te cuda pooglądać niebawem;)Pozdrawiam ciepło:)))

    OdpowiedzUsuń
  17. niełatwo wejśc w klimaty religijne, ale Tobie sie udało, piękne kartki:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Szybkiego powrotu do zdrowia!
    Cudnie sobie poradziłaś z tematem religijnym :)

    OdpowiedzUsuń
  19. piekne-niebieściutka to moja faworytka

    OdpowiedzUsuń
  20. These cards are simply stunning your images are gorgeous and the embellishments compiment each card prefectly - thanks for playing along at fab'n'funky challenges this week hugs Judith x

    OdpowiedzUsuń
  21. Ludka - wszystkie karteczki są śliczne, ale jeżeli chodzi o wyzwanie Hopmartu, to dodaj krótki opis swojej interpretacji, bo jest to wytyczną w wyzwaniu :))

    OdpowiedzUsuń
  22. Beautiful Easter cards. Thanks for playing at Fab'n'Funky this week and hope to see you again soon! judit x

    OdpowiedzUsuń
  23. Dzięki Ludka za dodanie opisu :))

    OdpowiedzUsuń
  24. Very pretty cards! So glad you could join us this week at Charisma. Good Luck!

    OdpowiedzUsuń
  25. such lovely cards...goodluck at charisma this week.

    OdpowiedzUsuń
  26. That is such a wonderful card. So lovely and pretty. My warmest Easter wishes to you for this coming holiday. Cheers!

    Hugs xx
    Mich

    OdpowiedzUsuń
  27. Wow, amazing and stunning Easter card. This will definitely be pinned in my pinterest board for this coming Easter 2014. Thanks for sharing!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawione słowa:) Bardzo motywują:)