poniedziałek, 6 maja 2013

Kochanej Mamie

To tytuł nowego Wyzwania w Dea Art, na które Was serdecznie zapraszam:) Należy przygotować pracę w sepii, czyli w odcieniach brązu, z dodatkiem koronki i napisu ze słowem "mama". Ja zrobiłam kartkę do której wykorzystałam scrapek z mamą czytającą dziecku książkę, który potuszowałam ( niestety ze względów technicznych chwilowo niedostępny), dodałam koronkę, nawlekłam perełki na brązową dratwę, dołożyłam bukiecik wiosennych kwiatów i kilka kropel porannej rosy:) A to wszystko umieściłam na brązowej  bazie z "Białej róży", którą postarzyłam przecierając papier i tuszując:) Na koniec dołożyłam napis z Lemonade.


 Serdecznie zapraszam Was na bloga inspiracyjnego, zobaczycie jak pięknie poradziły sobie z tym wyzwaniem moje koleżanki:)
Dziękuję za wszystkie pozostawiane komentarze:)
Jeszcze do jutra do północy możecie wpisywać się na moją niespodziankę;)
Dobrej nocki:)
ps
Kartkę zgłaszam na wyzwanie PWC: "Dla Mamy"
Do Everybody Art Challenge "Pearls"
Na wyzwanie Na Strychu "Mama"
 

45 komentarzy:

  1. Śliczny ten scrapek! Całość taka ciepła, mamowa, domowa...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się,że Ci się podoba:)
      Może się skusisz na wyzwanie:)

      Usuń
  2. Pięknie Ci wyszło, ale i sam scrapek jest bardzo wymowny :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Haniu:)
      Scrapek bardzo mi się spodobał, od pierwszego wejrzenia:)

      Usuń
  3. Ciao carissima Ludka...
    a wonderful project and the first one in original composition...love colors...un'ottimo lavoro per la festa della MAMMA...
    kisses Ada

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sono molto contento con la vostra visita :) Grazie per il bel commento :) Saluti :)

      Usuń
  4. Delikatna i klimatyczna karteczka :)

    Pozdrawiam cieplutko
    Gosia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Gosiu:)Pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń
  5. Świetna, klimatyczna praca :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ciekawa praca, świetny dół.

    Wszystkiego najlepszego imieninowego!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie za życzenia:)Bardzo mi miło;)
      Cieszę się,że kartka Ci się podoba:)

      Usuń
  7. śliczna :) bardzo mi się podoba :) :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie:)Bardzo się cieszę:)

      Usuń
  8. Witam jako 300 obserwatorka:) Piękną karteczkę stworzyłaś w moich ulubionych kolorkach, a kwiatuszki są rewelacyjne:) Wszystkiego najlepszego z okazji imienin życzę:) Pozdrawiam słonecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam Cię serdecznie:) Dziękuję za ciepły komentarz i życzenia:) jest mi bardzo miło:)
      Pozdrawiam równie słonecznie:)

      Usuń
  9. śliczna,doskonale sobie poradziłaś

    OdpowiedzUsuń
  10. Ależ piękna i klimatyczna:))

    OdpowiedzUsuń
  11. Cieniowania, perełki, koronka i sznurek robią swoje, wspaniale klimatyczna praca:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ty jak zawsze potrafisz zauważyć wiele szczegółów:) Dziękuję:)

      Usuń
  12. Przepiękna kartka :) koraliki nawleczone na sznureczek wyglądają ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Karteczka jest bardzo klimatyczna i wzruszajaca

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Jowitko:) I miło mi,że Ci się podoba:)

      Usuń
  14. Piękna i delikatna kartka - i ta piękna Biała różą , ach :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci Aniu:)Mnie się też te papierki podobają:) Pozdrawiam cieplutko:)

      Usuń
  15. Wzruszająca, piękna kartka.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje pięknie:) I serdeczności przesyłam:)

      Usuń
  16. Piękna nastrojowa karteczka. Diękujemy za udział w zabawie PWC:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja dziękuję za miły komentarz:)

      Usuń
  17. Piekna, koraliki cudnie wplecione!

    OdpowiedzUsuń
  18. Wspaniała praca, dziękuję za udział w zabawie Digi Scrap

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękna karteczka! Dziękuję za udział w zabawie Digi Scrap

    OdpowiedzUsuń
  20. Rewelacyjna karteczka, bardzo mi podoba kompozycja, dobór kolorów, super!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawione słowa:) Bardzo motywują:)