Szkolny kramik z różnościami

niedziela, 19 września 2010

pudełeczkowa:) na ślub:)

Moja pierwsza kartka exploding box. Już dawno zaplanowałam, że właśnie taką zrobię dla koleżanki z okazji jej ślubu. Długo nie mogłam się zabrać, aż wybiła godzina zero i wciągnęła mnie robota;) Dużo zdjęć, bo nie mogłam się zdecydować. Środek-tzn boki środka, inspirowane kartkami Agnieszki Scrappassion, na co mi pozwoliła. Dzięki Agnieszko )*
Przyznaję, że jestem z kartki zadowolona, mam nadzieję, że Młodej Parze się spodobała:) Zrobiłam w prezencie jeszcze album, ale nie zdążyłam go obfotografować, więc muszę poczekać na wypożyczenie;)


Obrazki są także kieszonkami na datki dla Młodych:)z konkretnym przeznaczeniem:)






Papiery od Miako, liliowe kwiatuszki od Pejtoon :)* Motylek w środku wycięty dziurkaczem ze Scrap.Comu, a mały na pokrywce od Oliwiaen:)* Stempelki z różnych sklepów, ale nie pamiętam, który skąd:) Reszta z zapasów:)
Miłego wieczoru Wam życzę:)
Dziękuję za odwiedziny i za wszystkie pozytywne myśli, które zostawiacie:)***

31 komentarzy:

  1. SUUUUUUPER , radosne, kolorowe i wypasione ;)
    pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  2. świetnie wyszło i bardzo zabawne

    OdpowiedzUsuń
  3. Może pomysł Agnieszki, ale zrobiłaś tak po swojemu :) jest zupełnie inna co nie znaczy że brzydsza. Gratuluję, naprawdę możesz być dumna. Pięknie dobrałaś motywy :D

    OdpowiedzUsuń
  4. extra. :D przepiękna kaskad kwiatów. i cudny środek. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ślicznie Ci wyszło ślubne pudełeczko:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne! Fajnie kwiatki wylewają się z pokrywki/wieczka:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne pudełeczko wykonałaś, bardzo pięknie skomponowałaś bukiety kwiatów :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękniusi Box! Bukiety kwiatowo - motylkowe bardzo elegancko wyglądają!:)

    OdpowiedzUsuń
  9. pewnie ,ze śliczne!!!Bardzo podoba mi się ten bukiet na wierzchu i stempelki w środku!!!Zreszta ,wszystko mi się podoba!CUDNE!!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Jest świetne :-)
    Rozśmieszyły mnie te stempelki w środku-wyobraziłam sobie że to koperki/skarbonki do których wrzuca się pieniądze na dany cel :D
    Super !

    OdpowiedzUsuń
  11. mowę mi odjęło
    nie widziałam jeszcze czegoś podobnego
    bomba
    super
    KT

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękno!!! Cudownie! Bardzo mi się podoba!:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Och jakie prześliczne!Podziwiam!
    Buziaki posyłam:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękne wnętrze!!! Wierzch dla mnie troszkę zbyt obfity ale całość prezentuje się rewelacyjnie. Jestem pod mega wrażeniem, że z nożem na gardle takie cudo Ci wyszło :) Taka byłaś Bidusiu zrezygnowana :*
    Ehh, ciągle wzdycham na ten Twój charakter pisma, też bym taki chciała :)

    OdpowiedzUsuń
  15. piękne, ta girlanda, ogród kwiatowy na wierzchu jest przepiękna, środek widać że inspirowany Agnieszką, ale jest w Twoim stylu. Całością jest ZACHWYCONA!!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Ludeczko, już Ci wczoraj mówiłam ale Ci jeszcze napiszę, a co... śliczny boxik :) :*

    OdpowiedzUsuń
  17. Pomysłowe i piękne, jak wszystko zresztą u Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  18. Wow, śliczne wyszło i pięknie udekorowałaś wieczko kwiatuszkami!

    OdpowiedzUsuń
  19. fajneeee ...pudełeczko girlanda urocza choć jak dla mnie ciut za "bogata" reszta świetna !!! a stempelka z wózeczkiem to dobrze pilnuj bo może Ci zginąć !!;;;))P **

    OdpowiedzUsuń
  20. Hm..A ja wyrażę mój podziw ,jednym słowem-CUDOWNE

    OdpowiedzUsuń
  21. wow ale fajne pudełeczko... pomysłowe

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo fajne pudełko - świetnie zrobione, radosne i kwieciste :)

    OdpowiedzUsuń
  23. fantastyczna robota...cudnie wyszło:))

    OdpowiedzUsuń
  24. Mmmmm... super! A stempelki bomba, baaaardzo mi się podoba! ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawione słowa:) Bardzo motywują:)