Szkolny kramik z różnościami

środa, 26 maja 2010

śluby, śluby....

Znów kilka kartek ślubnych:)
Pierwsza, z żółtymi suszonymi kwiatuszkami, perełkami, na papierze czerpanym, z odrobiną kropel rosy:)
zbliżenie
Z bukietem suszonych bordowych i białych kwiatuszków, z perełkami, na papierze czerpanym:)
z bliska
Duża kartka. Papier z ILS i ćwiek ze scrapcomu.
Troszkę bliżej;)Kartka 16 cm na 16 cm:) z pięknym stempelkami z Polpompu
i na leżąco...
Bardzo delikatna kartka 15/15, na papierze z ILS...
ta też się położyła;)

Na koniec maleńki wiosenny bukiecik konwalii, które uwielbiam( choć dziś w moim pokoju króluje cudny słonecznik od moich dziewczynek:)), dla wszystkich Mam i dla wszystkich czekających na słoneczko wiosenne:)
Dziękuję za wszystkie komentarze, które u mnie zostawiacie:) Czytam je i czytam i rosnę;) Dzięki Wam:***

18 komentarzy:

  1. ale pokaźna kolekcja:) śliczne te suszone kwiatuszki z perełkami:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo oryginalna i piękna!!!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Te z bukiecikami od zawsze mi się podobały w Twoim wykonaniu:) a ta brązowa 16-stka to już mistrzostwo świata!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Brązową 16-stka na żywo widziałam i zachwyca, oj tak! Boski efekt Ludko zrobiłaś dookoła tego serduszka w 15-stce. Z kolei jakkolwiek tło w postaci czerpanego papieru średnio mi się podoba, to rozsypane drobinki suszu i ten bukiecik są prześliczne! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. dla mnie brązowa 16-tka jest the best! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne karteczki, bardzo delikatne i eleganckie są te z suszonymi bukiecikami :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Same śliczności:) Mnie najbardziej urzekła ta z bordowymi kwiatuszkami.

    OdpowiedzUsuń
  8. cudne! kazda jedna jest taka sliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kartki urocze, mój typ brązowa...a konwalie - uwielbiam je i ich zapach - Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne i oryginalne karteczki.
    Pozdrawiam gorąco
    Ps. Dziękuję bardzo za odwiedziny i miłe słowo. Zapraszam częściej :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ślubna ,ślubna króluje,cudne połączenie kwaituszków z moim kochanym brązem

    OdpowiedzUsuń
  12. FAntastyczne.Te slubne...z kwiatuszkami i perełkami....Cudne. Uwielbiam konwalie...

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja chcę zmacać tą z serduchem KONIECZNIE !!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. These are all gorgeous!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. zawsze zaskakujesz mnie czymś nowym
    moje typy to kartka 2 i 4
    odurzam się również zapachem konwalii
    buziaczki:-)
    KT

    OdpowiedzUsuń
  16. Widzę produkcje ;)
    Kartki swietne!!! Bukieciki z perelkami cudowne.

    Uwielbiam konwalie!

    Magda xxx
    p.s.niestety pudelka maja juz przyszlych wlascicieli (w przyszlym tygodniu wybieramy sie do Polski, robie namietnie pudeleczka na podarki ;)) ale jak wroce z urlopu, zobacze co da sie zrobic ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. śliczne...moje faworytki to 2 i 4:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Kartka z bordowymi suszonymi kwiatkami mnie zachwyciła :) A wszystkie bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawione słowa:) Bardzo motywują:)