Szkolny kramik z różnościami

niedziela, 24 stycznia 2010

Artpublika i candy :)

Powoli się zbieram, pogodziłam się z tym, że nic się już nie znajdzie... Trudno, tak czasem bywa...
A teraz o kilku miłych rzeczach:)
Pierwsza to to,że odważyłam się wystawić swoje rzeczy na sprzedaż poza krąg znajomych. Można je kupić w Artpublice. A zaczęło się to tak..., pod którymś z postów napisała do mnie Maria z LustraAlicji, że jeśli chcę, może mi podpowiedzieć w jaki sposób fotografować, żeby moje zdjęcia były lepsze. Skontaktowałam się oczywiście i wtedy padła propozycja, żebym wystawiła swoje wytworki na Artpublice. Hmmm, byłam chętna, ale nie potrafiłam przygotować zdjęć do wstawienia. Wtedy pomogła mi AgnieszkaAdmin i udoskonaliła moje fotki, ja je wrzuciłam szybciutko na stronę i wygrałam cały rok użytkowania gratis, hurra, hurra, hurra!!!! Byłam bardzo zaskoczona taką otwartością i chęcią pomocy. Agnieszko jeszcze raz serdecznie Ci dziękuję, jesteś Wielka przez duże W.
Jeśli ktoś z Was chciałby wygrać gratisowy rok to musi wrzucić 10 artykułów z jednej kategorii, która jeszcze nie jest zajęta:) do 1 lutego.
A teraz słodkości:
cudeńka u Rudlis,
u Kobens,
u Kulki,
i w Krainie Filcu :)i u Anne Bodil i cudne kolczyki u Kica Bijouxi piękne papiery u Kristiny :)
Rozdaje też Magdowo.pli Fioletowe Poddasze :)
Miłego wieczoru Wam życzę i dziękuję za tyle ciepłych słów pod poprzednim postem. To bardzo dopinguje:)

9 komentarzy:

  1. Gratuluję i życzę owocnej sprzedaży.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję! Na pewno bardzo się cieszysz ;)
    I popatrz, los chciał Ci jakoś wynagrodzić zgubioną torebkę i zesłał takich miłych ludzi na Twoją drogę ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szczerze gratuluje, Twoje prace sa sliczne

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję i wielu sprzedanych prac życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. no gratuluje odwagi i zycze powodzenia kochana

    OdpowiedzUsuń
  6. GRATULACJE!!!
    KT

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję i powodzenia w sprzedaży życzę.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ludko,prosze o kontakt w sprawie candy u mnie.pozdrawiam.iza

    OdpowiedzUsuń
  9. Ludko, dziękuję za wspomnienie o mnie! To co napisałas o Agnieszce, którą znam osobiscie to absolutna prawda: to własnie taki człowiek który chętnie się dzieli :) Życzę powodzenia i owocnej współpracy z Artpubliką!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawione słowa:) Bardzo motywują:)