Szkolny kramik z różnościami

niedziela, 10 grudnia 2017

Kartka ze Świętą Rodziną - DT Papelia

Witam Was w niedzielne popołudnie:)
Dziś inspiruję w Papelii i przygotowałam kartkę świąteczną pachnącą pomarańczą:) 
Pomarańczowe gwiazdki wycinałam sama;) Do tego tekturki posmarowane są woskiem złotym, także pachnącym pomarańczą;)
Zapraszam do obejrzenia:




 I na koniec w całości raz jeszcze:)
 Produkty ze sklepu użyte do kartki:




Zapraszam Was do zaglądania na sklepowe półki:)
Serdecznie pozdrawiam:)
Dziękuję za wszystkie komentarze, za każde dobre słowo:)

42 komentarze:

  1. Piekna kartka. Bardzo lubię motywy religijne na świątecznych kartkach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie:) Ja też je bardzo lubię :)

      Usuń
  2. Prześliczna karteczka! Piękny motyw Świętej Rodziny i cudne dodatki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. piękna i tradycyjna karteczka ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super Kartka - Jak wszystkie w Twoim wykonaniu
    Wesołych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Krzyśku, Ty jak zawsze miód na serce wylewasz:) Dziękuję
      I Tobie wesołych świąt życzę:)

      Usuń
  5. O WoW!! Miód na serce:)) Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak ja uwielbiam tę grafikę ze Świętą Rodziną! Pięknie ja wkomponowałaś w swoja kartkę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też bardzo się podoba:) Dziękuję Anetko:)

      Usuń
  7. Piękna kartka . Świetny pomysł z tymi gwiazdkami pomarańczowymi. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna kartka :) bardzo tradycyjnie świąteczna :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładna, a gwiazdki ze skórki pomarańczowej są super pomysłem :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jaka śliczna kartka. Pozdrawiam Sylwia

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie Ludko wszystko skomponowałaś, klimat świąt pachnący nie tylko pomarańczą:). Pozdrawiam serdecznie:).

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow, jaki super pomysł na gwiazdki z pomarańczy !:p chyba kiedyś pożyczę :) No i powiem Ci - baaaardzo mi się ta kartka podoba , jako jedyna z motywem "religijnym" - mówię o tej parze Józefa i Maryji - nie przepadam za takimi motywami, ale u Ciebie ślicznie wszystko do siebie pasuje :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pożyczaj Kochana,ile chcesz;) Bardzo dziękuję za takie miłe słowa:) Pozdrawiam:)

      Usuń
  13. Świetny pomysł z gwiazdkami! A serwetka pięknie podkreśla Świętą Rodzinę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczna kartka, świetne te gwiazdki z pomarańczy :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Niezwykła kartka. Wielkie brawa za pomysł na gwiazdki, Ludeczko.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawione słowa:) Bardzo motywują:)