Szkolny kramik z różnościami

niedziela, 13 października 2024

Kartka ślubna sztalugowa z podwójnym wnętrzem

 Postanowiłam trochę reaktywować bloga.

Nic nie wstawiałam, bo prawie nie tworzyłam. Czasem, na czyjąś prośbę, albo na specjalną okazję. Przyznaję szczerze, że ciężko mi się było za coś zabrać. Jakaś taka niemoc twórcza, która trwa niestety.. Ale mam sporo niepokazanych prac, więc postanowiłam je tu wrzucać, a wtedy...może znów znajdę w sobie siły i chęci :)

Tymczasem kartka ślubna

Duża A5 , sztalugowa

Papiery ScrapAndMe, tekturka MiszmaszPapierowy








Mam nadzieję, że ktoś tu zajrzy.

Tymczasem jeszcze chciałabym nieśmiało przypomnieć, że w poprzednim poście jest ogłoszenie kiermaszowe Znów zaczynam zbierać!

Pozdrawiam serdecznie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za pozostawione słowa:) Bardzo motywują:)