Szkolny kramik z różnościami

niedziela, 15 maja 2022

Wyniki Candy

 Kochani
Do wczoraj można było zapisać się na candy tekturkowe. 
Dziś wyniki:
Jak widzicie wujek Random wylosował nr 6, a to jest Bożena G :)
Napisałam wcześniej, że Marzenka. Przepraszam Was obie za pomyłkę!!!
Gratuluję serdecznie i czekam na adres :)
Marzenko prześlij też swój adres, pomyliłam się więc wymyslę coś drobnego dla Ciebie :)
Ale mam jeszcze niespodziankę, dla nr 1, dla mojej imienniczki Ludeczki:)
Dziękuję, że zostałaś tu ze mną, mimo że mój czas bardzo się skurczył i już nie biegam po blogach, częściej jestem na FB. Jednak na Twój głos i ciepłe słowo zawsze mogę liczyć.
Dziękuję Wam, że wpadłyście tu do mnie i dziękuję za wszystkie życzenia imieninowe:)
Pozdrawiam ciepło i zapraszam częściej:*

10 komentarzy:

  1. Gratulację, ale ma takie pytanko organizacyjne czy Marzenka nie była numerem 5 ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście Ty wygrałaś, bardzo przepraszam!

      Usuń
  2. Gratuluję zwyciężczyni :) A ja tu zawsze jestem, bo bardzo lubię oglądać Twoje prace :) No i imię zobowiązuje :) Dziękuję kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za miłą zabawę. Gratulacje dla dziewczyn. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje dla wygranych :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawione słowa:) Bardzo motywują:)