Szkolny kramik z różnościami

środa, 21 lipca 2021

Mój pierwszy pop up box

 Kochani

Jakiś czas temu zrobiłam mój pierwszy pop-up box.

Był prezentem na wymiankę z Anią Tomassi z Niesforne szmatki, która dużo wcześniej przysłała mi piękną zakładkę i fantastyczny igielnik w kształcie manekina. Była bardzo cierpliwa i wyrozumiała, a ja chciałam zrobić coś wyjątkowego. Długo myślałam i padło na pop up. Stwierdziłam, że spróbuję... Moim zdaniem wyszło pięknie i bardzo delikatnie. A Wy co o nim sądzicie?

Pop up box ze sklepu Rzeczy z Papieru, okleiłam i ozdobiłam pięknym papierem Scrapandme Simple Story 3 Beż. Do całości dołożyłam tekturki Miszmasz Papierowy.












Swoją pracę zgłaszam na wyzwanie do ScrapAndMe. Myślę, że można tu znaleźć wiele skrzydeł :)
Pozdrawiam ciepło i wakacyjnie :)


12 komentarzy:

  1. Jest przepiękny! Kompozycja zachwyca - bogata, a przy tym zwiewna i delikatna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie dziękuję za ciepłe słowa. Bardzo budujące :)

      Usuń
  2. Bardzo udane pudełeczko. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne pudełeczko :) Cudowne są te kwiaty i motylki :) Nadają pracy lekkości :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pudełeczko jest absolutnie przepiękne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny, wspaniale dopracowany box :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu ScrapAndMe :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawione słowa:) Bardzo motywują:)