Szkolny kramik z różnościami

poniedziałek, 7 czerwca 2021

K jak Kropki - DT Kartkowe ABC

 Kochani właśnie zaczynamy nowe wyzwanie w Kartkowym ABC.
Przez dwa tygodnie będzie królować literka K jak Kropki.

Ja bardzo lubię ten motyw, więc przyjemnie mi się pracowało:)

Dlatego są dwie kartki zamiast jednej.

Do obydwu wykorzystałam papiery naszego sponsora Altair Art, na których znalazłam mnóstwo kropek, choć bardzo delikatnych, nie rzucających się w oczy. Trzeba się przyjrzeć :) Z tych papierów wycięłam także liście, z kolejnej kolekcji wycięłam róże i skrzypce....Obie kartki są romantyczne. Dobrałam do nich kwiaty z foamiranu, które dostałam od koleżanki:) I wstążkę Old Fashion Ribbons. Na koniec trochę rosy porannej i motyle, które przysiady na chwilę.










Dziękuję za każde odwiedziny:) 
Zapraszam Was do zabawy z nami:)
Ja znikam na tydzień na obóz szkolny, trzymajcie kciuki :) Tak się cieszę, że po tak długich lockdownach w końcu możemy gdzieś jechać. 
Pozdrowionka przesyłam :)


3 komentarze:

Dziękuję za pozostawione słowa:) Bardzo motywują:)