Szkolny kramik z różnościami

wtorek, 5 maja 2020

I jak Imieniny- Dt Kartkowe ABC

Witajcie:)
Już czas na nowe wyzwanie w Kartkowym ABC
Baaardzo przyjemny temat:)
Pamiętajcie, że to musi być kartka :)
Ja przygotowałam kartkę Twist Pop Card, którą mi przypomniała Ania Brankiewicz.
Dzięki Aniu:) 
Do kartki wykorzystałam papiery naszego sponsora Altair Art:) 
Pamiętajcie, że w każdym naszym wyzwaniu możecie wygrać zestaw papierów tej marki :)
Użyłam też stempli Papelia, koronki, odrobiny gazy, ecoliny białej i kropli rosy ;)
A teraz moja kartka imieninowa:)





Zapraszam Was do wspólnej zabawy :)


16 komentarzy:

  1. Piękny ten bukiecik na przodzie a środek wyglada niesamowicie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna, cudownie ukwiecona! A ta forma jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowna kartka! jaka bogata, te kwiaty, motyle..jestem zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczna kartka i jaki intrygujący środek Jestem pełna podziwu.
    Serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dawno nie sięgałam po tę formę. Piękna kartka.

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękna! Baaaardzo lubię takie kartki z wazonami, wazami, kuferkami pełnymi kwiatów. Zachęciłaś mnie do spróbowania tej formy. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawa forma kartki, muszę spróbować wykonać...

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękna i bardzo pomysłowa karteczka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super ci wyszła. Pięknie ja ozdobiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna kartka, urocze dodatki w postaci koronek i chlapań! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawione słowa:) Bardzo motywują:)