Szkolny kramik z różnościami

niedziela, 29 marca 2020

Zaproszenia komunijne

Witajcie w niedzielne popołudnie:)
Chcę Wam pokazać zaproszenia komunijne, które ostatnio zrobiłam.
Ogólnie bardzo mało mam czasu na tworzenie. Nauczanie zdalne zajmuje mi masę czasu. Na inne przyjemności go już nie wystarcza :)
Zaproszenia w różnym świetle, 
bielutkie i niewinne jak opłatek, z dodatkiem wiosennej zieleni:)
Kłos i kielich perłowe, liście winogron też.





Jeśli Wam się podobają dajcie znać :) 
Pozdrawiam ciepło i zdrowia Wam życzę:)

7 komentarzy:

  1. Są prześliczne :) bardzo mi się podobają :) trzymaj się :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne! Niezwykle eleganckie! :)
    I niestety wiem, co oznacza zdalne nauczanie :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ludeczko, Ty też uczysz? Jakoś mi to umknęło.

      Usuń
  3. bardzo pięknie ci wyszły

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawione słowa:) Bardzo motywują:)