Szkolny kramik z różnościami

środa, 26 lutego 2020

Pożegnanie z Craft Style

Kochani
dziś mój ostatni post dla Craft Style.
Dziękuję za trzy wspólne lata :)
Irence i całemu nowemu zespołowi życzę wielu wspaniałych pomysłów i projektów:)
Przesyłam Wam dobre myśli :)
I znów kartka piramidka. Tym razem użyłam do niej papierów Romantic Garden, motyli z Lemoncraftu, tekturek( w tym jedna mojego projektu), stempla, mikrokulek Papelia plus kwiatki z foamiranu mojego autorstwa. Dołożyłam chrobotka i na koniec spryskałam rosą poranną ;)













Dziękuję, że zaglądacie:)
I za każde słowo:)

12 komentarzy:

  1. Przepiękna piramidka! Cudny ten bukiecik :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniała karteczka. Dziękuję za 3 lata wspaniałych inspiracji. Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  3. Ludka, Kochana! Te 3 lata minęły lotem błyskawicy! Tyle się wydarzyło.... Dziękuję za wszystkie Twoje wspaniałe inspiracje, którymi zechciałaś się z nami dzielić <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Irenko za dobre słowa :) Bardzo mi miło :)

      Usuń
  4. Przepiękna karteczka, cudowne te tekturki :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawione słowa:) Bardzo motywują:)