Szkolny kramik z różnościami

środa, 4 września 2019

Kartka urodzinowa dwa w jednym ;) - DT Papelia

Dzień dobry:)
Chcę Wam dziś pokazać kartkę damsko - męską na 40 urodziny.
Dla mnie to było wyzwanie:)
Ciekawa jestem jak Wam się taka forma podoba:)
Kartka z papeliowymi tekturkami cyframi i mikrokulkami złotymi jest moją inspiracją dla Papelii:)
Na papierach Stamperii.











Wykorzystałam:
Pozdrawiam serdecznie
PS
Nie wiem dlaczego zdjęcia są mniej wyraźne po wrzuceniu tutaj niż w rzeczywistości :(
Kartkę zgłaszam na wyzwanie do Miszmasza Papierowego

9 komentarzy:

  1. Cudownie Ci wyszło to damsko-męskie połączenie! Przepiękne są te papierki Stamperii. Bardzo lubię zwłaszcza ten z ważką :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniała praca, jestem zachwycony! Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękna karteczka, bardzo pomysłowa, takie 2 światy w jednym :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Mirelko:) Chciałam,żeby to tak wyglądało, to chyba mi się udało ;)

      Usuń
  4. Super:)Dziękujemy za wspólną zabawę z Miszmasz Papierowy.Pozdrawiam:) 

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawione słowa:) Bardzo motywują:)