Szkolny kramik z różnościami

wtorek, 2 lipca 2019

Ł jak Łapacz snów - DT Kartkowe ABC

 Kochani dziś ruszyło kolejne wyzwanie w Kartkowym ABC
Tym razem króluje literka
Zapraszam Was serdecznie:)
Pamiętajcie, że możecie zgłosić tylko kartkę:)
Oto moja interpretacja tematu:
Kartka na urodziny. Wiek całkiem dorosły..., ale w każdym człowiek ma marzenia, więc niech się spełniają :)
Stamperiowe papiery, wyciski koronkowe i stempel łąka. Papeliowy stempel dmuchawce. Scrapińcowe łapacze snów, róże, oplątwa, jedwabne sari,trochę wycinania i kilka kropel rannej rosy :)










Z niecierpliwością czekamy na Wasze prace:)

15 komentarzy:

  1. Beautiful card!! Ludeczka prześliczna kartka!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowna! Ta wróżka mnie zachwyciła :) Aż się rozmarzyłam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna. Ciekawie skomponowane elementy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaka piękna! Zachwycająca w całości, ale najbardziej mnie zauroczyła ta wróżka. Skąd ona jest?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Daga, to papiery Stamperii :) Cieszę się,ze Ci się podoba :)

      Usuń
  5. Wspaniała kartka, bardzo w moim guście, gdybyś przypadkiem chciała ją komuś podarować :D Taki żarcik ;) A na poważnie, to temat wyzwania bardzo fajny i chyba się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. piękna praca, bardzo lubię podziwiać twoje projekty.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem mega zachwycona tą karteczką, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale piękna kartka! Łapacz snów wkomponowałaą w nią fantastycznie!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawione słowa:) Bardzo motywują:)