Szkolny kramik z różnościami

niedziela, 23 czerwca 2019

Skrzynia na kartki ślubne.

Witam Was wakacyjnie:)
W maju moja córka wychodziła za mąż i zrobiłam dla niej dużą skrzynię na kartki, koperty i albumy...
Zdjęcia robiłam w dniu ślubu, ale namęczyłam się okrutnie... Dużo zrobiłam, a i tak ciężko było wybrać... A jeszcze Blogger "ulepsza"...
Wybrałam motyw ptaszków wijących gniazdo ze Stamperii, tak mi się jakoś skojarzyło ;)
Najpierw pomalowałam całą skrzynię białą bejcą, żeby widać było słoje. Potem nakleiłam motyw, 
pocieniowałam, dołożyłam craking gel transparent Pentart( ale nie chciał ze mną tym razem współpracować, po drugim razie wyszły gdzieniegdzie drobniutkie spękania). Na koniec w ruch poszły woski złoty i chameleon brzoskwiniowy i zielony Pentart z Craft Style.
Środek zrobiłam przestrzenny - kwiatki z Studio 75 wycięłam i uformowałam na mokro, w środki wsypałam papeliowe mikrokulki.
Na koniec pochlapałam całość w środku i na wierzchu, dołożyłam krople rosy i tekturkowy napis z Craft Fun.

















 i w słonku



Mam nadzieję, że Wam też podoba się to co zrobiłam. 
Szkoda,że zdjęcia do końca nie oddają jej uroku. 
Pozdrawiam serdecznie i życzę Wam fantastycznych urlopów :*

24 komentarze:

  1. Ciekawe tła uzyskałaś,motywy ładnie się wtopiły.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie wyszło :) ja zawsze się boje tło malowac a Tobie wyszło pierwsza klasa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci Agnieszko, też robiłam to niepewnie :) Cieszę się,że Ci się podoba :)

      Usuń
  3. Cudowna skrzyneczka! Piękny motyw wybrałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przecudna skrzyneczka.
    A te kwiatki w środku to wspaniały dodatek:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Lubię przestrzenne prace, ale wszelkie skrzynie tylko w środku tak wykańczam, żeby było funkcjonalnie.

      Usuń
  5. Cudownie piękna i taka delikatna jak mgiełka ...uroczo wyszła :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękna skrzynka, zachwyca każdym detalem :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajny pomysł i przepiekne wykonanie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowne pudełko! Bardzo, bardzo mi się podoba! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak pięknie połączyłaś te kwiatuszki z ptaszkami!

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowna! Zachęca, aby często do niej zaglądać!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawione słowa:) Bardzo motywują:)