Szkolny kramik z różnościami

środa, 12 czerwca 2019

Kartka na zakończenie zajęć w przedszkolu, A5 - DT Papelia

Zostałam poproszona o przygotowanie kartki dla Pani Przedszkolanki, 
na zakończenie zajęć w przedszkolu.
Do zrobienia wykorzystałam papiery Craft O'Clock, i urocze, dziecięce papeliowe tekturki:) 
Na koniec pojawiła się rosa, stokrotki i biedronki :) Wakacyjna sielanka:)
I to jest moja inspiracja dla Papelii
 Oceńcie sami :)




Użyłam
Mam nadzieję, że się Wam kartka spodobała :)
Pozdrawiam serdecznie:)
I dziękuję za każdy komentarz:)
Kartkę zgłaszam na wyzwanie Craft O'Clock Lekki Powiew Lata
i do Art_Piaskownicy na wyzwanie dla chłopca lub dziewczynki z królikiem... u mnie króliki są, a kartka jest od dużej grupy chłopców i dziewczynek dla dużej dziewczynki, to możę zaliczone jej będzie ;)

7 komentarzy:

  1. Aż mi się wakacji zachciało, świetna kartka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaka radosna i delikatna praca:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudna karteczka! Te zajączki są urocze :) Pięknie to wymyśliłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie uchwyciłaś dziecięcą radość i zabawę na tej pracy:) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna :) bardzo letnia i radosna. Dziękuję za udział w wyzwaniu Craft o'clock

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawione słowa:) Bardzo motywują:)