Szkolny kramik z różnościami

niedziela, 10 marca 2019

Wspomnienia z ferii - Hrebienok i lodowa kraina

Dobry wieczór, w zasadzie noc...
Postanowiłam Wam dziś pokazać piękne miejsce, które warto odwiedzić u naszych południowych sąsiadów. To Tatry Wysokie i szczyt Hrebienok. Przez cały rok są tam piękne ścieżki spacerowe, a zimą odbywa się tam konkurs na rzeźbę z lodu. Można je oglądać do marca, bo później ..pewnie się topią ;)
Ja byłam tam w czasie ferii. Był piękny słoneczny dzień, cudowny widok...
Sankostrada, widoki na inne szczyty, namiot z Bazyliką św Piotra z Watykanu-oczywiście z lodu, i rzeźby konkursowe... Zapraszam do obejrzenia zdjęć...























Mam nadzieję,że ktoś wytrzymał do końca. Szczerze polecam taką wycieczkę. 
Byłam juz drugi raz i myślę,że nie ostatni...bardzo mi się podobało...
Pozdrawiam Was serdecznie

10 komentarzy:

  1. O jak pięknie :) Świetne miałaś ferie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jeden dzień, z Krakowa niedaleko.., ale rzeczywiście pięknie było :)

      Usuń
  2. trochę ci zazdroszczę,a zdjęcia...jest co podziwiać

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam :) Pięknie tam jest, i co roku inne rzeźby :)

      Usuń
  3. Piękne widoczki i piękne rzeźby :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniałości, aż żal że się topią.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawione słowa:) Bardzo motywują:)