Szkolny kramik z różnościami

wtorek, 10 kwietnia 2018

Mediowe jajo- Dt Craft Style

Kochani, to moje pierwsze mediowe jajo i jestem z niego dumna! 
Mam nadzieję, że Wam także się spodoba:)
To moja inspiracja dla Craft Style.
A teraz kilka słów o tym jak je zrobiłam. 
A więc na wstępie okleiłam kawałkami kartki z bardzo starej książki, postarzyłam tuszem, później nakleiłam koronkę, owinęłam tasiemką ze sznurkiem, dołożyłam piórka i wszystko było kremowe...
Przemyślałam sprawę i popaćkałam wszystko farbką delikate rose gold, dołożyłam troszkę złotego wosku, spryskałam mgiełkami w odcieniach brązu i pochlapałam ecoliną. Po tym wszystkim owinęłam jajo perełkami na żyłce i dołożyłam mały bukiecik... I wyszło jak widać ;)






W sklepie znajdziecie:
I tak kończę tegoroczny sezon wielkanocny:)
Pozdrawiam Was serdecznie:)

30 komentarzy:

  1. Przepięknie wyszło Ci to jajo. Fantastycznie je ozdobiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie daję wiary, że to pierwsze zmediowane jajo!! Super!

    OdpowiedzUsuń
  3. rewelacja, najbardziej podoba mi się gazetowa podstawka

    OdpowiedzUsuń
  4. Jajo pięknie posadzone, wspaniale ozdobione.

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz powód do dumy, ponieważ jest piękne! Bardzo podobają mi się te prześwitujące literki i kolory.

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne jajo, cudowna dekoracja.

    OdpowiedzUsuń
  7. No uwielbiam takie jaja. Piękne.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawione słowa:) Bardzo motywują:)