Szkolny kramik z różnościami

sobota, 21 kwietnia 2018

Kartka na 90 urodziny- DT Craft Style

Dobry wieczór.
Dziś chcę Wam pokazać kartkę przygotowaną na niezwykły jubileusz- 90 lat.
Chciałabym być tak sprawną i uroczą starszą Panią, jaką jest Pani Stasia, dla której była ta kartka ;)
I tą kartką inspiruję dziś w Craft Style.
A jeśli chodzi o samą kartkę, to przygotowałam ją z jednego zestawu papierów - Mintay Celebrations, trochę się nawycinałam, ale to lubię ;)
Do tego dołożyłam piękny papeliowy napis, który pomalowałam ulubioną ostatnio przeze mnie farbką Delicate Rose Gold- piękny brudny róż, polecam:)

18 komentarzy:

  1. Świetna, oryginalna i bardzo radosna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna kartka, Ludeczko.
    Miłej niedzieli.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny jubileusz i piękna karteczka. Cudownie wykorzystałaś te papierki!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale wiek! Ładna kartka, wszystkiego najlepszego dla Jubilata :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Zacna rocznica! I wspaniała radosna kartka!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna! I to ciacho w centralnym punkcie. Yummy!

    OdpowiedzUsuń
  7. Piekna i jaki fantastyczny jubileusz :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Serdecznie Wam dziękuję za tyle ciepłych słów:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Urocza kartka, jubileusz faktycznie fantastyczny :)
    Zawsze, gdy robię kartki na tego typu jubileusze, a nie zdarza się to często, czuję się tym zaszczycona :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna kartka i bije z niej tyle energii.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawione słowa:) Bardzo motywują:)