Szkolny kramik z różnościami

niedziela, 17 grudnia 2017

Kartki świąteczne - DT Craft Style

Kochani, święta zbliżają się wielkimi krokami, więc czas najwyższy wysłać kartki. 
Dlatego ja będąc w temacie, chcę Wam pokazać kilka moich ostatnich... Te kartki to moja dzisiejsza inspiracja w Craft Style.
 Hitem w tym roku jest u mnie złoty wosk, i to widać ;) Do tego wystarczy dodać piękne papeliowe tekturki, jakiś świąteczny bukiet i kartka sama się klei;)









 A na koniec zawieszka bombka z życzeniami:) Motyw Mikołajka już znacie, ale dodałam tu śnieżynki z foremki... Zdjęcie robione przy sztucznym świetle, więc ..hmm szału nie ma ;) A zawieszka naprawdę urocza:)




Produkty sklepowe to :
Zapraszam Was do zaglądania do sklepu:) I na wyzwanie "Tradycyjne święta", które kończy się pod koniec tego tygodnia:)
Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za wszystkie komentarze, które pozostawiacie:) Bardzo budujące:) I ogromnie się cieszę, że podobał Wam się kiermasz ( fotorelacja w poprzednim poście). Przekaże dzieciom wszystkie dobre słowa, do nich tu skierowane :) Dziękuję w ich imieniu:)

16 komentarzy:

  1. Ludko, przepiękne te kartki. Bardzo podobają mi się takie świąteczne kompozycje na kartkach.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuję Małgosiu za ciepłe słowa:) A przede wszytskiem za niezwykle miłe wizyty:)

      Usuń
  2. bardzo ładne kartki, zastanawia mnie ta druga, to stempel czy nadruk ?

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne wszystkie , mam nadzieje, że dla mnie jedną zarezerwowałaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne, oryginalne prace. Tego wosku to muszę spróbować, bo bardzo mi się efekt podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowne karteczki! Rzeczywiście piękny efekt daje ten złoty wosk :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne karteczki!!!
    Zdrowych i wesołych Świąt!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. wszystkie kartki piękne a wosk rzeczywiście robi dodatkowy efekt

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne kartki, świetnie wyglądają ozłocone tekturki :)
    Wesołych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawione słowa:) Bardzo motywują:)