Szkolny kramik z różnościami

niedziela, 20 sierpnia 2017

Ciąg dalszy albumu - DT Craft Style

Witajcie:)
Dziś album przygotowany dla Pary Młodej z najważniejszymi wydarzeniami z ich życia:) Dla mnie bardzo osobisty:) A w zasadzie ciąg dalszy albumu, którego okładkę pokazywałam we wtorek:) Sporo zdjęć kolażowych, żebyście wytrzymali ilość:) To moja inspiracja w Craft Style:)
Jeszcze raz bardzo dziękuję Irence, mojej szefowej za piękne tekturkowe napisy :* 
Zapraszam to oglądania:)
Okładka, więcej o użytych do jej wykonania materiałach pisałam w poprzednim poście.
 A teraz po kolei ważne momenty z życia nowożeńców. Jedna strona jest mojej córki, druga jej męża...
narodziny i chrzest

przedszkole
Pierwsza Komunia święta
urodziny
święta
Bierzmowanie
zaręczyny (na wrzosowisku)
wspólne wyjazdy
nareszcie razem (uskrzydleni)
pasje
wieczór panieński i kawalerski
i koniec albumu
I na koniec bardzo obszerne materiałoznawstwo:
Mam nadzieję, że Wam się podoba moje dzieło:) Pozdrawiam Was serdecznie:)
Miłej niedzieli:)


17 komentarzy:

  1. Wspaniały album. Piękne strony, dodatki i kolorowe karty. Cudowny prezent. Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniały album! Cudo! Pozdrawiam serdecznie -Gosia💚

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowny album. Będzie wspaniałą pamiątką na długie lata :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniały pomysł i wspaniałe wykonanie. Cudowna pamiątka na wspólne lata.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowny!Zatrzymałaś w nim magiczne i ważne dla was chwile, dodając zdjęciom szczególnej oprawy. Wspaniała pamiątka!

    OdpowiedzUsuń
  6. Kwintesencja dotychczasowego życia zamknięta na stronach albumu, piękna pamiątka!

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny albumik. Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jasne, że się podoba! I to bardzo, bardzo :) Jak zwykle wszystko ładnie skomponowane i dopracowane w każdym szczególe :)

    OdpowiedzUsuń
  9. napiszę tylko- łał.......

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny osobisty album, dziękuję, ze się z nami podzieliłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny . Wykonany z wielką precyzją. Pozdrawiam i zapraszam do mnie :-).

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękna pamiątka, widać, że włożyłaś w ten album wiele serca :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ogromnie Wam dziękuję za ciepłe słowa:) To bardzo osobisty album, chciałam go pokazać, ale bez zbliżeń na wiele szczegółów, żeby zachować trochę prywatności...
    POzdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  14. This is a good idea thank for sharing on the website
    หนังไทย

    OdpowiedzUsuń
  15. Takie albumy to coś wspaniałego!! Fantastyczny!! A mój starszy syn wiolonczelista i zbieram się, żeby mu taki album z edukacji muzycznej zrobić. Od pierwszej małej wiolonczeli. Zmotywowałaś mnie tym albumem!! Dziękuję i pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawione słowa:) Bardzo motywują:)