Szkolny kramik z różnościami

niedziela, 19 kwietnia 2015

Kartka na ślub... i ciąg dalszy zaproszeń komunijnych...

Kartka ślubna monochromatyczna, 16/16 cm:) Kremowo - perłowa.



I kolejna porcja zaproszeń komunijnych, które ostatnio zrobiłam. Było ich 10, zdjęcie mam dzięki uprzejmości miłych zamawiających:) Dziękuję:)
Dziękuję za wszystkie odwiedziny i komentarze, mimo, że przez dwa dni moja strona była przekierowywana na baidu... Należało usunąć licznik odwiedzin, w nim siedział wirus... Ale strachu się najadłam, że wszystko stracę...ufff...
Przypominam, że na Let's Get Arty mamy bardzo ciekawe wyzwanie, zapraszam do udziału:)

26 komentarzy:

  1. Przepiękne jest to połączenie z perłowym papierem. Jestem zachwycona :) Cudownie, elegancko i delikatnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna ślubna kartka. A zaproszenia komunijne podobają mi się ogromnie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Elegancja, klasyka elegancji zaproszenia ślubne:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No dobra, jak to nie zaproszenie, ale wygląda jakby było;P

      Usuń
    2. Dziękuję Iza, uśmiałam się;) Buźka

      Usuń
  4. Śliczna kartka ślubna :) Bardzo elegancka, gustowna :)
    A zaproszenia też piękne, delikatne, bez przepychu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniałe prace - nie sądziłam, że brak koloru może być taki inspirujący ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zanam Twój strach związany z wirusem licznika, bo przeszłam przez to samo.
    Wspaniale skomponowałaś kartkę ślubną wykorzystując prostokątne wykrojniki do kwadratowej kartki. Zapraoszenia komunijne sa przeurocze :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Haniu:)
      Tak mnie cieszył ten licznik, a tu masz.... Baidu... ech...

      Usuń
  7. Cudne zaproszenia, karteczka prześliczna w tej subtelności :)

    OdpowiedzUsuń
  8. HEJ! Przeczytałam że miałaś problem z BAIDU na blogu! mam to samo od wczoraj.... czy możesz powiedzieć jak to usunełaś? :( Weszłam w "Układ" i co dalej?
    Prosze napisz do mnie na maila: julia3773@wp.pl to dla mnie bardzo ważne. Ada
    www.podli-ludzie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napisałam Ci mail, mam nadzieję,że się udało:)

      Usuń
  9. Bardzo ładne zaproszenia. Kartka na śłub jest cudna :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawione słowa:) Bardzo motywują:)