Szkolny kramik z różnościami

czwartek, 31 lipca 2014

Piękne miejsca....Grecja cz I

Od jakiegoś czasu próbujemy spełniać swoje marzenia...Jednym z nich było bycie pod Olimpem i zwiedzanie Aten... Tak więc zapraszam Was na wędrówkę:)
Zachód słońca nad Olimpem...

Roślinność okoliczna




I Akropol... tam padła mi bateria...troszkę bolało;)

w drodze na Olimp...- nie wiem co jest w tych kokonach;)






i mała wioska skansen w Górach Olimpu Paleos Pantelejmonas. Tu można o niej poczytać:) Zachwyciła mnie ta miejscowość, malownicze domki, restauracje, sklepiki... Niezwykły klimat...











i moje ulubione figi...jeszcze dojrzewające...

a tu trzy koty...
Cdn... Mam nadzieję,że ktoś wytrzymał do końca:)
Dobrej nocki:)

9 komentarzy:

  1. Piękna realizacja marzeń, cudne widoki. My też w tym roku będziemy realizować jedno z naszych, nie mogę się doczekać:)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jasne, że wytrzymałam do końca, bo jakże nie podziwiać tak pięknych miejsc chciażby na fotkach :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojej!!! Te zdjęcia są zachwycające. Nie wyobrażam sobie nawet jak pięknie było oglądać to na żywo :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cieszę się,że moja fotorelacja się Wam podoba:)
    Cdn:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Love all your photos. Beautiful place to be.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniałe zdjęcia - świetna pamiątka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak dla mnie za mało i w brodę sobie pluję jak mogłam nie być na Górze Gargano! Byłam tak niedaleko bo u O.Pio..No ale wtedy kiedy byłam to był początek mojego nawrócenia ,więc nawet pojęcia o takiej górze nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj Ludko przepiękne miejsca i zazdraszczam Twojej tam obecności ech.... Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawione słowa:) Bardzo motywują:)