Szkolny kramik z różnościami

środa, 6 marca 2013

Czekanie na wiosnę z "Rudą" :)

Stempel z Rudą kupiłam w Montażowni, jak się tylko tam pojawił...,ale nieustannie czekał na swój czas... Oglądałam wiele razy, zachwycałam się tą nostalgiczną dziewczyną... i odkładałam, bo jeszcze nie teraz...:)
Aż niespodziewanie, niezasłużenie...dostałam prezent od Maryś, za to że tak się cieszyłam wygraną w Jej candy, którego nie wygrałam - no sobie źle policzyłam;)  No i ta Dobra Duszyczka przygotowała dla mnie niespodziankę... Ależ się cieszyłam!!!
Postanowiłam oczywiście podziękować najpiękniej jak potrafię i przygotowałam komplecik. Kartkę z Rudą ( która jest projektu Maryś właśnie), która w okienku przybranym stemplowanymi tulipanami i innymi wiosennymi kwiatkami, zamyślona wygrzewa twarz w pierwszych promieniach słonka:) Dołożyłam motylki, spękałam rameczkę, dodałam taśmę papierową washi w pismem, troszkę mikrogranulek, kilka kropel rosy...
I kilka zbliżeń na szczegóły:)





W komplecie do kartki zrobiłam zakładkę do książki:)

Stempel z Agaterii:)Zgłaszam więc zakładkę na stemplomanię marcową:)

Tu komplecik w całości:)
A teraz piękny prezent od Maryś..zeszyt w uszytej przez Nią lnianej okładce z....... Rudą oczywiście:) I taki personalny!! Byłam wzruszona..
Tym bardziej, że Ruda przypomina mnie sprzed...., no z czasów studiów na ten przykład;) Jakoś tak mi się osobiście skojarzyła...Maryś dziękuję:)***
Dziękuję Wam za tyle ciepłych słów, które u mnie zostawiacie:)*
Kartkę zgłaszam do Artimeno na Wyzwanie Tulipanowe.
Do Everybody-Art-Challenge - Motyle
Dobrej nocki:)

30 komentarzy:

  1. Moja Droga, kartka z Rudą jest urocza!!!
    Dzięki za zbliżenia- szczególiki prezentują się przepięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak, podobna jako TY - cudownie!!!
    Wszystko Ci napisałam w liście - a moje poruszenie bardzo osobliwe i osobiste Ludeczko Droga!
    Dziękuję, Tobie za moja radość podwójną :))))))))))))))))
    Kartka jest prześliczna - niech wygra wszystkie wyzwania świata!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Maryś Kochana, dziękuję Ci raz jeszcze:)***

      Usuń
  3. Piękny komplecik :) mi Ruda przypomina mnie z czasów liceum...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To już nas dwie przypomina:) hehhe:) Dziękuję:)

      Usuń
  4. Ruda jest śliczna))) I komplecik uroczy tez )))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Mam nadzieję,ze już się lepiej czujesz:)

      Usuń
  5. Śliczna! To moje ulubione klimaty. Bardzo mi się podoba błękit w tle. Jest taka - nostalgiczna? Pozdrawiam, dziś niestety deszczowo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie:)I słońce posyłam, choć u nas po sąsiedzku też deszczowo:)

      Usuń
  6. Piękna klimatyczna kartka! Bardzo podobają mi się kolory, które tu skomponowałaś :) Są niesamowite!

    OdpowiedzUsuń
  7. Piekna Ruda i kartka :) I prezent od Marys cudny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Komplecik super ale te tulipany mmmmmmmmmmm....

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudne prace- przepiękny stempel, rewelacyjnie go wykorzystałaś:) A notes- bajka;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna kartka, Twoja dbałośc o szczegóły jest zachwycająca, te postarzenia, mikrokulki, krople rosy, cieniowania, to wszystko składa się na wspaniały efekt:) A Ruda w okienku zamyślona wypatrująca słońca... oj czuję się tak teraz jak szukam wiosny i tego słońca;) Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu Artimeno.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci za przemiły komentarz:) Ależ mi miło:)!!!

      Usuń
  11. zrobiłaś to tak wyjątkowo... to już dla mnie tak rozpoznawalny styl Ludko... pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To niezwykły komplement dla mnie:) Dziękuję:)*

      Usuń
  12. piękności ;) pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny u mnie na blogu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Anetko:)Mnie też miło, gdy wpadasz z odwiedzinami:)

      Usuń

Dziękuję za pozostawione słowa:) Bardzo motywują:)