Szkolny kramik z różnościami

sobota, 18 lutego 2012

ulubione seriale:) i apel o wyłączenie weryfikacji

Kruszyna zaprosiła mnie do zabawy "Nasze ulubione seriale":) Nie oglądam zbyt wielu seriali..., jednak takim naj...był dla mnie serial "Czas Honoru". Lubie też oglądać "Ojca Mateusza", bo po pierwsze bardzo lubię Artura Żmijewskiego a po drugie, to ciepły film... Obecnie z zapartym tchem śledzę losy bohaterów "Filarów Ziemi"

Zapraszam do zabawy Oribellę, Anię, Monikę, Jolę, Ewika. Zasady są proste: należy wkleić banerek na swoim blogu, a potem zaprosić 5 osób do zabawy:)
Miłego dnia:)


PS.
Mam taką nieśmiałą prośbę do osób, które mają weryfikację obrazkową. Może mogłybyście przemyśleć zrezygnowanie z niej... Blogger wprowadził teraz weryfikację poprzez wpisanie dwóch wyrazów, które najczęściej są bardzo nieczytelne, co powoduje, że trzeba wpisywać wszystko kilka razy..., a to jest strasznie denerwujące...

9 komentarzy:

  1. Popieram apel o wyłączenie weryfikacji!!!!!
    Czas honoru tez lubiłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja tez jestem za usunięciem tej weryfikacji.Dzisiaj prosiłam o to koleżankę ale mi napisała ze się nie da. No nie wiem.

    Jeśli chodzi o zabawę seryjna to...
    to ja nie mam seriali ulubionych, od 3 lat nie włączyłam telewizji. Poważnie, nawet nie mam podłączonej.No nie dzikuska nie jestem, wiadomości przeczytam w necie, a zamiast filmów mam książki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Przyłączam się do apelu. Wpisywanie weryfikacji zabiera więcej czasu niż pisanie komentarza a czas, wiadomo, limitowany ;) :)
    Telewizji nie oglądam od ok. sześciu lat więc w tym temacie nie wypowiem się ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też bez telewizorni, a weryfikacja teraz jest KOSZMAREM i mi się odechciewa komentować u tych, którzy to mają....Popieram Cię baaaardzo mocno!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Nawet nie wiedziałam ze mam włączoną !
    ale juz poprawiłam
    dzięki za zwrócenie uwagi mnie tez to strasznie denerwuje

    OdpowiedzUsuń
  6. oj tak! mnie też irytuje ta weryfikacja

    OdpowiedzUsuń
  7. popieram w 100% apel! masakra, kilka dni nie wchodziłam na bloga, potem chcę gdzieś napisać komentarz a tu taki zonk! no luuuuudzie, jeszcze te stare weryfikacje to mogłam przeboleć (bo wiele blogerów jednak nie zrezygnowało z tego "zabezpieczenia"), BYŁY CZYTELNE, ale to co teraz wymyślili to przesada... wedle tej instrukcji co jest pod każdą weryfikacją jestem robotem, cóż...

    OdpowiedzUsuń
  8. Apel popieram i ja...
    Dziękuję za zaproszenie do zabawy :)
    A Ojca Mateusza u nas wszyscy na czele z Idusią oglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Apel popieram.
    Nie cierpię bez sensu marnować czasu na wpisywanie koszmarnie trudnych i nieczytelnych słów

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawione słowa:) Bardzo motywują:)