Szkolny kramik z różnościami

piątek, 7 października 2011

kartka z okazji przejścia na emeryturę

Dłuuugo nad nią myślałam. W końcu wyciągnęłam Webstery ( ze Scrappo)i pocięłam je na drobne elementy. Z nich ułożyłam to co widać... Gdzieś w internecie znalazłam napis, który wydał mi się akuratny;) Kartka A5, wszystkie wycinane elementy przykleiłam na kosteczkach 3D.
To zupełnie inna kartka niż do tej pory, ale podoba mi się:) Mam nadzieję,że obdarowanej także się spodoba.
...i klika zbliżeń...

w środku też kwiaty...


Mam nadzieję, że na emeryturze każdy będzie delektował się kawką tudzież herbatką i będzie cieszył się owocami swojej długoletniej pracy, a wokół będzie pięknie....czysta sielanka;) Taką właśnie wymyśliłam sobie ideologię do tej kartki:)
Bardzo Wam dziękuję za każde pozostawione słowo:)
Dobrej nocki:)

29 komentarzy:

  1. Oj tak, sielanka na karteczce, ech, żeby tak było na emeryturze;) Karteczka śliczna, ależ się nawycinałaś:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cuuuudna, naprawdę śliczna!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowna kartka! z dużą dawką energii i optymizmu - napisa adekwatny do okazji! Nic, tylko zamarzyć o emeryturze ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ludka,karteczka jest zachwycająca:))))

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaka radosna :) Pieknie ramke wycielas, swietnie wyglada :) Wywoluje duzy usmiech na twarzy, na pewno sie spodoba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Inna, ale śliczna i bardzo ciekawa! Pięknie poukładałaś wycinanki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna karteczka na początek jesieni życia :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękna karteczka! Dodatkowe wyrazy uznania za bardzo, wg mnie, trudny papier - Webstery są tak dekoracyjne, że najlepiej się sprawdzają leżąc na półce, trzeba mieć sporo odwagi, żeby je pociąć ;-) I w dodatku z takim świetnym efektem!

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo pogodna i wesoła - po prostu śliczna! Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  10. Rewelacyjna. Ten papier jest cudny. Wszystkie elementy super zgrane. Bomba :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajna energetyczna karteczka.
    A co do Twojej prośby poniższy tekst wstaw jako gadżet HTML/JAVA


    Najlepsi komentatorzy: <script type="text/javascript">

    function cCloud(feed) {

    ccCountD = "";

    display = "";

    for (j=0;j<feed.count;j++)

    {

    ccUrl = "'" + feed.value.items[j].authorurl + "'";

    ccCountD = " <b>(" + feed.value.items[j].commentcount + ")</b>";

    ccName = "<a href=" + ccUrl + " target='_blank'>" + feed.value.items[j].title + "</a>" + ccCountD + " ";

    display = display + ccName + " ";

    }

    document.write(display);

    }

    </script> <script src="http://pipes.yahoo.com/pipes/pipe.run?url=http://kramikludki.blogspot.com&del=Anonymous,ludkasz ;ile=5&typ=frequency&_callback=cCloud&_id=4d053e8b54d12b2ec235a893e98f49c0&_render=json" type="text/javascript">

    </script>

    OdpowiedzUsuń
  12. ooo ja chce taka emeryturkę plizzzzzz może byc jutro???
    Kartka jest urocza i pięknie użyłaś papiery one czekały właśnie na tę okazje **

    OdpowiedzUsuń
  13. Kartka optymistyczna i na pewno trudna technicznie do wykonania. Co zaś do napisu, raczej zmieniłabym go na " życie nie kończy się na emeryturze":). To oczywiście moja (emerytki) dygresja z przymrużeniem oka.
    Pozdawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Pozdrawiam (przepraszam za literówkę).

    OdpowiedzUsuń
  15. Oj, mnie się baaardzo podoba. Przedstawia wesołą, kolorową i ciepłą jesień życia kobiety. Życzę sobie takiej, aczkolwiek... może nie za prędko ;) POZDRAWIAM (i dziękuję za miłe komentarze) :*

    OdpowiedzUsuń
  16. ale optymistyczna )))))))) I takie powinno być przechodzenie i bycie na emeryturze. Ludka, jak dla mnie trafiłaś w samo sedno. TO JEST TO.

    I teraz zarówno w ramach reklamy jak i prywaty zapraszam do siebie na bloga po wyróżnienie. Należy Ci się, bo chętnie do Ciebie zaglądam. Nawet jak Cię takie blogowe wyróżnienia nie bawią )))

    OdpowiedzUsuń
  17. Linko, baaaaardzo Ci dziękuję za uznanie:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ciepła i urocza karteczka, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  19. urocza karteczka- taka energetyczna :))) Pasuje do okazji :))

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękna i radosna! No i pracochłonna chyba była...

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękna karteczka:)Stworzyłaś piękną bajkową krainę,oj żeby tak na tej emeryturce było pięknie, kolorowo i bajkowo;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo radosna karteczka,ogromnie spodobało mi się wykorzystanie tego popularnego wykrojnika, a raczej tych elementów, które z niego zostały,bardzo odkrywcze :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawione słowa:) Bardzo motywują:)