Szkolny kramik z różnościami

sobota, 6 marca 2021

Mozaika, układanka z tagów- DT Rogaty

 Na Rogatym święta trwają przez cały rok:)
Tym razem proponujemy Wam układankę, mozaikę z tagów i sznurek.
Ja ułożyłam choinkę. Nie myślcie sobie, że było łatwo;)
Ale wymyśliłam :)
Ciekawe co Wy wymyślicie?
Zobaczcie na Rogatym co wymyśliły moje zdolne koleżanki :)



Czekamy na Wasze pomysły :)
Dziękuję, że zaglądacie do mnie:)
Mnie pochłonęła szkoła..., nigdzie nie bywam, nie oglądam, nie podziwiam...brakuje mi doby..., chyba się starzeję.
Tymczasem pozdrawiam Was poszczepiennie...

6 komentarzy:

  1. Ale cudna ta choineczka z tagów :) Karteczka jest przepiękna :)
    I doskonale Cię rozumiem, bo z tej samej branży jestem :) I dlatego moje komentarze czasem nawet grubo po północy, kiedy skończę pracować, bo w ciągu dnia czasu brak. I niestety niczego nie tworzę, a bardzo mi tego brakuje :( Gromadzę materiały i czekam na... Hmm... chyba już sama nie wiem na co.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zachwycajaca!!! Choinka z tagow... to dopiero pomysl ❤❤❤

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna i bardzo pomysłowa prac!
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastyczny pomysł, super karteczka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna kartka, bardzo mi się podoba ta tagowa choinka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny pomysł na choinkę z tagów, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawione słowa:) Bardzo motywują:)