Szkolny kramik z różnościami

środa, 28 sierpnia 2019

Box ślubny z piwoniami - DT Craft Style

Dzień dobry:)
Witam Was razem z Craft Style.
Dziś mam dla Was piękny, romantyczny box ślubny, w którym zakwitły piwonie... 
Wiedziałam, że to będzie pracochłonne zadanie, dlatego zaczęłam robić je etapami.
Najpierw kwiaty i koronki...
Nie miałam piwonii, więc je sobie zrobiłam...
 Wycięłam elementy z cudnej koronki
 Tak wyglądały gotowe kwiaty



Teraz zaczęło się przyklejanie i komponowanie, i wyszło tak :
Kilka zdjęć przysłała mi bardzo zadowolona koleżanka, więc je tu pokażę;)




 I kilka moich , bardzo słonecznych:) Co kto lubi :)




 kieszonka na tagi z życzeniami
 inicjały Państwa Młodych


 Okrągła kieszonka na pieniądze


Mam nadzieję, że ktoś wytrzymał do końca. 
Ja jestem bardzo dumna  z tego boxa:) Dużo pracy, ale warto było :) A Wam jak się podoba :)?
A teraz materiałoznawstwo:
Pozdrawiam serdecznie i jeszcze wakacyjnie:)
I bardzo dziękuję za każdy komentarz:)
Box zgłaszam na wyzwanie do MiszMasza Papierowego

12 komentarzy:

  1. Cudowny box! Kwiaty są zachwycające :) Przepiękne są te dodatki z gipiury, a motylki mnie zauroczyły :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniały boxik, uwielbiam piwonie. Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie :) Bardzo się cieszę :) Pozdrawiam :)

      Usuń
  3. Przepiękny box, tak bogato zdobiony, a kwiaty po prostu boskie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękny box! Dziękujemy za udział w wyzwaniu Miszmasz Papierowy:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Absolutnie "brytyjski królewski" wzorek idealnie komponuje się z szatą graficzną bloga! Dziękuję za udział w miszmaszowym wyzwaniu.

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękny i bardzo romantyczny, a te kwiaty zachwycają!
    Dziękuję za udział w miszmaszowym wyzwaniu ♥

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawione słowa:) Bardzo motywują:)