Szkolny kramik z różnościami

środa, 16 stycznia 2019

Kartka męska-DT Craft Style

Dzień dobry. 
Dziś inspiruję w Craft Style i chcę Wam pokazać kartkę męską.
Użyłam do niej papeliowych papierów Kryształy amarantu i papeliowej tekturki. Papiery przetarłam pastą woskową pentart, dołożyłam bukieciki z hortensji, w które włożyłam złote pręciki. Troszkę sizalu, taśma washi tape i trochę białej ecoliny. Na koniec kilka kropel rosy. Ot i cały przepis :)




W sklepie znajdziecie:
Pozdrawiam Was bardzo ciepło :)



15 komentarzy:

  1. Ludeczko, świetna ta męska karteczka! Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna kartka, bardzo fajny klimat stworzyłaś :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna praca :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  4. O jaka piękna męska kartka! Super !

    OdpowiedzUsuń
  5. Ludko,kartka jest super. Męskie to zwykle wyzwanie, a ty radzisz sobie z nimi wspaniale. :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna męska praca, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna kartka. Meskie kartki to dla mnie nie lada wyzwanie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna karteczka, idealna dla mężczyzny :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna :) Ja zawsze mam problem z męskimi kartkami ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fantastyczna :) cudnie ogarniasz męskie klimaty :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo się cieszę,że podoba Wam się ta kartka :) Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawione słowa:) Bardzo motywują:)