Szkolny kramik z różnościami

sobota, 15 grudnia 2018

Świąteczna wymianka - DT Craft Style

Dobry wieczór.
Niedawno brałam udział w wymiance świątecznej.
Pokażę Wam co przygotowałam.
Poniżej całość mojego prezentu czyli zawieszka serce, kartka świąteczna, podkładki pod kubki i bransoletka:) 
Tak wygląda moja dzisiejsza inspiracja w Craft Style.
A teraz trochę szczegółów:)
 Drewniane serce pokryłam kremową farbą akrylową, z obydwu stron pokryłam cracklem dwuskładnikowym z pentartu. Po wyschnięciu przetarłam złotym woskiem i nadmiar starłam chusteczką. Na tak przygotowane serce nakleiłam koronkę gipiurową, która prawie zniknęła pod bogatym bukietem ostrokrzewów- w nim papeliowa tekturowa gałązka ostrokrzewu z gwiazdkami mojego projektu, którą pokryłam złotym woskiem. Do tego dołożyłam poinsettię ze złotymi pręcikami, kilka styropianowych, posypanych brokatem kule, troszkę gazy, wosk Białe srebro i gesso. Na koniec dokleiłam kilka perłowych gwiazdek...



 Druga strona serca...
 Kartę wycięłam w kształcie bombki:) Przygotowałam bazę z Craft&You, dokłeiłam papeliową tekturkę ostrokrzewu ( też mojego projektu), dołożyłam bukiet z poinsettii i zimowych wykrojnikowych listków, sizal, troszkę śniegu i złote gwiazdki cekinowe. Całość spięłam złotą wstążką...




 Do prezentu przygotowałam komplet podkładek w pudełku. całość zdekupażowałam, wylakierowałam i zabezpieczyłam woskami, złotym, żółtym, miedzianym i na koniec transparentnym.





Prezent obdarowanej się spodobał. Mam nadzieję, że Wam też:)
A teraz produkty sklepowe, których użyłam:
Tymi pracami przypominam Wam o trwającym w Craft Style wyzwaniu Magia Świąt.

Pochwalę się jeszcze, że ja w ramach tej wymianki dostałam piękny komplet biżuterii z lawy islandskiej od Ani.
https://www.facebook.com/IcelandicLavaDesignByAnnaBarbara/
Szczerze polecam :)

Ostatnio czas tak szybko pędzi, że doba jest zdecydowanie krótsza niż dotąd. Z niczym nie mogę zdążyć. Obiecuję, że wkrótce przedstawię fotorelację z kiermaszu:)
Z całego serca dziękuję wszystkim, którzy nas wspomogli 💝💝💝
Pięknej niedzieli :)

15 komentarzy:

  1. Piekne wszystko, widać, że z sercem wykonane:)) A pierwsza fota rewelacja!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. WSpaniała wymianka :) bardzo mi sie podobają te zawieszki, wszystko takie dopracowane :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne prezenty przygotowałaś. Urocza jest ta karteczka w kształcie bombki :)
    No i oczywiście cudny ten komplet biżuterii :)

    OdpowiedzUsuń
  4. jakie staranne ,dopieszczone

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne prace, wszystkie takie klimatyczne, bardzo udana wymianka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudeńka wychodzą z Twoich rąk Ludeczko

    OdpowiedzUsuń
  7. Same wspaniałości, piękny zestaw, z pewnością dla wyjątkowej osoby :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękny zestaw przygotowałaś

    OdpowiedzUsuń
  9. Rewelacyjne! Pięknie wykonane, cudnie się prezentują :) pozdrawiam (super wymianka)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniała wymianka same cudne rzeczy, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie Wam dziękuję za tyle ciepłych słów :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne prezenty przygotowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ależ się napracowałać nad swoja częścią wymiankową! Cuda powstały.
    Bizuteria też piękna!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawione słowa:) Bardzo motywują:)