Szkolny kramik z różnościami

sobota, 21 lipca 2018

męska kartka- DT Papelia

Dzień dobry:) 
Dziś przygotowałam dla Was męską kartkę, którą inspiruję na blogu sklepowym Papelii.
Użyłam do jej wykonania świetnych papeliowych papierów List w butelce, stempelka listek, maski, tekturki sto lat. Papiery poszarpałam, podarłam i brzegi potraktowałam złotym woskiem ( z Craft Style), którym póżniej także przetarłam tekturkę , guziki, trybiki i kwiatki. do tła wykorzystałam maskę bąbelki...i na koniec całośc popryskałam białą ecoliną. 
Mam nadzieję, że się Wam kartka podoba :)





Na sklepowych półkach znajdziecie:



Pozdrawiam Was serdecznie i wakacyjnie :)
Dziękuję za wszystkie komentarze:)


20 komentarzy:

  1. Wspaniała praca:) Cudne zębatki:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudna karteczka. Świetne dodatki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja mam zawsze problem z męskimi wydaniami kartki a tobie zawsze to się udaje

    OdpowiedzUsuń
  4. Męska i do tego z klimatem!

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna, taka z lekkim pazurkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne połączenie trybików, kwiatków i guzików. Świetna, męska kartka.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajnie wyszło, ja jakoś nie umiem połączyć kwiatków i męskich prac :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Męskie prace to wyzwanie , wyszło kapitalnie

    OdpowiedzUsuń
  9. Rewelacyjny męski klimat! Super!

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna męska kartka, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Rewelacyjna, uwielbiam zębatki.

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziękuję serdecznie za ciepłe słowa :*
    Pozdrawiam bardzo ciepło :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawione słowa:) Bardzo motywują:)