Szkolny kramik z różnościami

wtorek, 7 lutego 2012

męska kartka na osiemnastkę

Kartka duża, A5... Co chłopak lubi chyba widać;) Trochę się nad nią nasiedziałam, bo w czerniach chyba jeszcze nic nie robiłam:) Ale efekt mi się podoba:) 
Papier z Lemonade postemplowałam i później potraktowałam embossingiem (puder ze Scrap.Comu.) Dołożyłam kropeczki czarnego brokatu z Kanwasu. Cyfry wycięłam nowiutkim wykrojnikiem ze Scrappo i potraktowałam je preparatem do spękań, także ze Scrappo. Pociągnęłam nim też pocieniowane wcześniej nutki(ze Scrapińca). Dołożyłam drobne szare kwiatuszki od Miako i dwa maleńkie motylki i wyszło jak widać:)
troszkę zbliżeń...



i środek:)
Dziękuję za Wasze odwiedziny i każde słowo, które tu zostawiacie:) Miłego wieczoru:)
Ps
Na kartce jest troszkę kropeczek, więc zgłaszam ją na wezwanie do Szuflady:)

27 komentarzy:

  1. Rewelacja karteczka!!! Czarny embossing na tę okazję to jest to!!!! Gitara i te płytki są cudo, nawet motylki mi pasują (kwiatki już nie;)Całośc prezentuje się nieziemsko:)Pojechałaś Ludeczka, na całego:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastycznie wyglądająca kartka i super pomysł! Męskie kartki ogólnie sprawiają mi trudność, a już dla młodego mężczyzny.. A Twoja na pewno się spodoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna!!!!! Te płyty...!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Kapitalny pomysł! Świetna kartka!

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna jest, te płyty wyglądają super :) Jest warta każdej chwili, którą nad nią spędziłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  6. rewelacyjna karteczka..te płyty świetnie wszystko skomponowane:)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo mi się podoba ta kartka. Ma w sobie coś romantycznego ale i eleganckiego no i myślę, że żaden facet by nią nie pogardził (i niejedna dziewczyna z pewnością też). Piękna! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. extra! pomyslowa bardzo :D

    OdpowiedzUsuń
  9. ciekawy pomysł
    pozdrawiam
    KT

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna;) Dziękuję za udział w Szufladowej zabawie!

    OdpowiedzUsuń
  11. Pracochłonna kartka ale efekt powalający.

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo Wam dziękuję za tyle pozytywnych komentarzy:)***

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo śliczna karteczka, miałaś świetny pomysł z gitarą i płytami.

    OdpowiedzUsuń
  14. Jaka boska!!! Męska, muzyczna, piękna!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Fantastyczna,a płyty przebijają wszystko,napatrzeć się na nie nie mogę

    OdpowiedzUsuń
  16. Tak, płyty to swoista wisienka na torcie! Świetna kartka!
    Szuflada pozdrawia!

    OdpowiedzUsuń
  17. Kapitalna kartka, płyty to rewelacyjny pomysł. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo pomysłowa i pieknie wykonana! ;o) Dziękujemy za udział w wyzwaniu Szuflady!

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo podobają mi się te płyty i gitarka, ale szczególnie moją uwagę przykuły zembossingowane zawijaski. Dzięki temu zaświtał mi pomysł na wykorzystanie w zaproszeniach komunijnych.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawione słowa:) Bardzo motywują:)