Szkolny kramik z różnościami

poniedziałek, 11 kwietnia 2011

Jeszcze kilka kartek:)

Znów kilka kartek:) Tym razem dużo wycinania:)
W pierwszej cudne kwiaty wycięte z papierów zakupionych w Scrappo. Liście pokryłam Glass Effekt Gel i się same troszkę powyginały, co bardzo mi się spodobało.

Tu widać warstwy...
Do tej kartki także użyłam wyciętych kwiatków ze Scrappo i jednego z pięknych ażurowych jaj ze Scrapińca oraz papieru z ILS


Tu znów jajeczka scrapińcowe i piekny dziurkacz z Hopmartu na papierze z Galerii Papieru
Tu także jajko ze Scrapińca, posypane maleńkimi kwiatuszkami Flower Soft z Craftshopu.

Tu już wszyscy rozpoznają z pewnością Galerie Papieru:)
I na specjalne zamówienie jeszcze raz Lemonadowe wycinane kwiatuszki:)
Niestety fotografowałam bez słoneczka w tle, próbowałam dodać kolorków i troszke wyszło inaczej, niż miałam w zamyśle;)

Do wszystkich kartek użyłam stempli z Lemonade:)
Dziękuję, że zaglądacie, że ze mną jesteście. Dziś szczególny dla mnie dzień, bo minął kolejny rok mojego życia:) Tym bardziej się cieszę, że mnie odwiedzacie:) Pozdrawiam cieplutko i biegnę do rodzinki:)
PS. Jeszcze kilka wyzwań:
W Scrapińcu
W Lemonade

I właśnie przeczytałam, że zostałam wyróżniona w Szufladzie:) Dziękuję:)

25 komentarzy:

  1. Wszystkiego najlepszego w takim razie! Oby Ci zawsze dopisywała wena i znalazł się czas na to, co lubisz najbardziej :)
    Kartki śliczne, zwłaszcza te z kwiatami ze Scrappo.

    OdpowiedzUsuń
  2. ŚLICZNE! Gdybym miała wybierać, które najładniejsze to miałabym problem :)
    Wszystkiego naj... z okazji urodzin:*

    OdpowiedzUsuń
  3. Buziaki imieninowe również ode mnie:)
    Pięknie wyglądają te kwiatki na jajcach:) Też chcę tak porobić, ale nie mam na razie ani stołu ani biurka:(

    OdpowiedzUsuń
  4. oj głupia ja, jakie imieninowe, urodzinowe buziaki, ale już poleciało:))))))

    OdpowiedzUsuń
  5. Ludeczka wszystkiego najlepszego kochana:* Niech się darzy i samo dobro rozkwita wokół Ciebie:) Karteczki przecudne, niesamowita jesteś, podziwiam:)))

    OdpowiedzUsuń
  6. ale się napracowałaś!!!cudne

    OdpowiedzUsuń
  7. Są śliczne - pracuś z Ciebie:))

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudne...trudy wybór. Jednak gdyby ktoś mnie przycisnął wybrałabym pierwszą, skromna i wymowna i te delikatne kolorki :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ludko wszystkiego naj i naj i najlepszego.
    Niech zawsze Ci się szczęści.
    Karteczki z kwiatkami są niezwykłe :)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Ludko! Niech Ci zawsze słońce świeci, w serduszko miej pełne radości, na twarzy ciągły uśmiech. Niech Cię wena nie opuszcza, nożyczki nie tępieją, klej niech zastyga w odpowiednich momentach. I W ogóle .... wszystkiego NAJ!!
    Kartki przepiękne!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ludeczko, wszystkiego najlepszego :D Spełnienia wszystkich marzeń :)
    A kartki jak zawsze przepiękne, szczególnie w oko wpadły mi te ostatnie fioletowe :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratulacje!, Niesamowita różnorodność, i uroda karteczek

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystkiego najlepszego i spełnienia marzeń z okazji urodzin!!!
    Kartkowa kalekcja jest piękna!!!
    Cudne wycinanki :)
    :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne kartki, bardzo eleganckie i wszystkie tak cudnie dopracowane i dopieszczone :)

    OdpowiedzUsuń
  15. zachwycam się:-)
    pozdrawiam
    KT

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję wyróżnienia, i ogromnej weny:)
    Wszystkie kartki prezentują się fantastycznie:)
    Pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Karteczki wielkanocne sliczne i wiosenne, a ich ilosc powala na kolana jak zawsze

    OdpowiedzUsuń
  18. Wspaniałe karteczki, faktycznie dużo się nawycinałaś, ale było warto bo prace prezentują się cudnie.

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale zaszalałaś z tymi karteczkami:) Pozytywna dawka doznań:)

    OdpowiedzUsuń
  20. wszystkie cudne i każda inna:)gratuluję wyróżnienia w Szufladzie:))

    OdpowiedzUsuń
  21. wszystkie cudne i każda inna:)gratuluję wyróżnienia w Szufladzie:))

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękne i bardzo delikatne!

    OdpowiedzUsuń
  23. O i proszę - jakie piękne kartki - a jaki duży wybór!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawione słowa:) Bardzo motywują:)