piątek, 13 kwietnia 2012

kartki urodzinowe

Dwie kartki urodzinowe.
Pierwsza w pastelowych kolorach, format DL, ze śliczną ramką ze Scrapińca, postarzoną cracklem ze Scrappo. Mało ją widać, bo nagle rozkwitło na niej mnóstwo kwiatów;)
Na brzegu przysiadł motyl, jak to wiosną bywa;) (dziurkacz ze Scrap.Comu)
Życzenia sponsorowane przez Lemonade;) Na różach osiadły krople rosy...

W środku kartki i na kopercie także rozkwitła róża:)
Druga kartka kwadratowa, w fioletach, z wytłaczanym tłem:)
śliczne fioletowe kwiatki są ze Scrappo;)
Dziękuję Wam za wszystkie dobre słowa, które tu zostawiacie:) Dziękuję za Wasze odwiedziny:)
Pozdrawiam serdecznie:)

Ps
Teraz jakieś wyzwania:
Fioletową kartkę zgłaszam do Kreatywnego Zakątka
Obydwie zgłaszam do Scrapka
W pierwszej są białe kwiatuszki, więc zgłaszam ją do BerisArt , jest też skrapińcowa ramka, więc zgłaszam ją na wyzwanie do Scrapińca:)
do TotallyPaperCrafts
do Cute Card Thursday
do Everybody-Art-Challenge
do Crafty Sentiments
do Fab'n'Funky Challenge
do Wild Orchid
Tyle znalazłam:)
Miłego weekendu:)... i dziękuję Wszystkim, którzy o mnie ostatnio pamiętali;)

32 komentarze:

  1. bardzo eleganckie karteczki! a ilość wyzwań, na które je wysyłasz jest imponująca :)) pozdrawiam!
    p.s. jak patrzę na tę fiołkową, to czuję się naprawdę zrelaksowana ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ludka...
    Dziękuję za życzenia. Bardzo )))))
    ***
    Mnie obie się podobają, a Twoją faworytką jest która?

    OdpowiedzUsuń
  3. Ludka! Piękne kartki, obydwie....ale ta z wytłaczanym tłem - ech...........:-)
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam te Twoje kompozycje kwiatkowe, wiesz?
    a ja pamiętałam tylko nie wiem czy przeczytałaś na gg :) :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszyscy piszą, że piękna to ja napiszę, że zachwycająca. Całkiem serio. Wytłaczany papier spotkałam wczoraj, jak otworzyłam przesyłkę od Joanny z UK. Robicie naprawdę piękne rzeczy.

    OdpowiedzUsuń
  6. Obie są śliczne, pięknie ukwiecone :)

    OdpowiedzUsuń
  7. So sweet :-) But you can only combine your card with no more than 2 other challenges and use at least one Wild Orchid Crafts product, to join our challenges.... Sorry!

    OdpowiedzUsuń
  8. piękne!! szczególnie pierwsza - kompozycja kwiatowa - mrrrr - CUDO!! :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ta kompozycja kwiatowa na pierwszej jest cudna:)))Obie karteczki zachwycają:)

    OdpowiedzUsuń
  10. wiosna , wiosna !!!! pięknie ukwiecone ***

    OdpowiedzUsuń
  11. So elegant, wow, love the style and beautiful colours. Thank you for joining us at Crafty Sentiments this week. Good luck xx

    OdpowiedzUsuń
  12. obie są piękne, ale ta fioletowa mnie zauroczyła.

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne kartki, śliczne kompozycje kwiatowe!

    Dziękuję za udział w wyzwaniu i pozdrawiam:)
    Ayeeda - Zakątkowy Zespół Projektowy

    OdpowiedzUsuń
  14. Beautiful cards.
    Thanks for playing along with Totally Papercrafts and good luck
    Anne x

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne, gdybym miała wybierać, to zgarnęłabym obie ;-) Kwiatki jak zwykle zakomponowane po mistrzowsku :)

    OdpowiedzUsuń
  16. świetne kwiatowe karteczki!! dziękuję za udział w wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Przepiękne kompozycje kwiatowe stworzyłaś na swoich karteczkach- uwielbiam to :)
    Urocze kartki!

    OdpowiedzUsuń
  18. Ogromnie się cieszę,że się Wam podobają:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Obie piękne, ale fiolecik pierwszy rzucił mi się w oczy.

    OdpowiedzUsuń
  20. Fabulous cards, beautiful flowers.
    Thanks for joining us at Everybody Art Challenge.
    luv
    Debby

    OdpowiedzUsuń
  21. Obie kartki są cudnej urody.

    OdpowiedzUsuń
  22. So pretty, thanks for joining us at Crafty Sentiments :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Cudne,cudne,cudne!!! Serdecznie dziękujemy za udział w wyzwaniu Scrapek.pl-Basia

    OdpowiedzUsuń
  24. świetna praca! dziekuję za udział w zabawie :) Magda - DT Scrapek.pl

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawione słowa:) Bardzo motywują:)