wtorek, 20 grudnia 2011

Kartki bożonarodzeniowe cd...

Moja świąteczna produkcja:) Na zbliżeniach widać oczywiście więcej detali:)
Na pierwszej kartce jest wykrojnikowa choinka, pokryta śniegiem, z bombkami z perełek w płynie.

Kartka na złotej bazie( czego tu nie widać). Brzeg obrazka i dzwonków pociągnięte złotym brokatem. Napis to stempel z Lemonade, embossowany złotym pudrem ze Scrap.Comu.
Ta kartka kolorystycznie pasuje na wezwanie Scrapgangu,
Dzwoneczki pociągnęłam złotym brokatem, pięknie się mienią- troszkę widać na zbliżeniu:)
Kartkę zgłaszam do Wild Orchid Challenge.

Kartka srebrna, embossowana w całości... w rzeczywistości wygląda dużo lepiej....
tę kartkę zgłaszam na wyzwanie do DigiDarla.
Tu wszystko widać, więc bez opisu;)

Te aniołki z Jezuskiem już znacie;) Na bazie są białe embossowane śnieżynki, bardzo delikatnie wyszły. Brzeg obrazka i napisu pociągnęłam bardzo trwałym, srebrnym brokatem. Kartkę zgłaszam na wyzwanie do Colour Create.
Modlący się aniołek też już występował u mnie:) Zgłaszam kartkę na wyzwanie do City Crafter.
Na zbliżeniu widać sypki brokat na sukience i na skrzydełkach:) Bazę kartki popsikałam glimerem, więc pięknie się mieni:)
W tej kartce użyłam motywu dziewczynki z Ikei. do taga przypięłam piękny śnieżny mieniący się ćwiek ze Scrappo. Kropeczki na gałązkach zrobiłam brokatem diamentowym:)


Obrazek nie pamiętam skąd, papier z Galerii Papieru, koronki z zapasów, stempel z Lemonade:)
Naliczyłam tu pięć warstw papieru, więc zgłaszam na wezwanie do Scrapki.pl.
Kartka z użyciem wykrojnikowych bombek:)
Dziękuję tym, którzy wytrzymali do końca:) Jeszcze kilka kartek zostało mi do pokazania;) Dziękuję za wszystkie komentarze:) Dobrej nocki:)

I jeszcze znalazłam wyzwanie świąteczne:)
Papertake Weekly Challenge

28 komentarzy:

  1. Niesamowicie klimatyczne!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne wszystkie kartki, trudno wybrać tę jedną :)Dzięki opisom można dużo lepiej je "obejrzeć" :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale się napracowałaś! Wszystkie piękne, a najbardziej urzekla mnie ta beżowa z białym embossingiem, to jest to co tygryski lubią najbardziej :))

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo mi sie ta srebrna podoba, choć tak naprawdę wszystkie są świetne!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. What a lovely creation, i love that angel image, thanks for playing along with us at CCCB!

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie cudeńka!!
    Dostać taką karteluszkę to samo szczęście!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne karteczki.
    Zapraszam na mojego bloga po odbiór nagrody

    OdpowiedzUsuń
  8. What beautiful creations ... love your white angel card ... thanks so much for playing along at CCCB

    OdpowiedzUsuń
  9. Święta w pełni u Ciebie, kartki są przepiękne. Mój faworyt to srebrna kartka z pięknym embossingiem:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow. You have been busy. Gorgeous cards each and every one.
    Thanks for joining Papertake Weekly.
    Jenny

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne karteczki.

    Wesołych Świąt! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Prześliczne są wszystkie, moje ulubione to biała i embossowana :)

    OdpowiedzUsuń
  13. jejciu, dużo tego:-)
    tylko podziwiać
    pozdrawiam
    KT

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne karteczki, ale ta srebrna powala na kolana. Piękna jest !!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Karteczki bez wyjątków są piękne i przykuwają uwagę. Ostatnia jest moją ulubioną - z wykrojnikowych bombek to czysta poezjia! Gratuluję umiejętności!

    OdpowiedzUsuń
  16. Ojejciu!!! Ile różności!!! I każda piękna :D Spokojnych, rodzinnych Świąt :*

    OdpowiedzUsuń
  17. Widać, że się naprawcowałaś. Podziwiam. Moja faworytka to ta z aniołkiem i koronką :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Prześliczne kartki!!
    A ja dzisiaj chcę Ci z całego serca podziękować za wszystkie miłe słowa, za to że jesteś,
    pozdrawiam świątecznie:
    http://karteczkowoani.blogspot.com/2011/12/zyczenia-swiateczne.html

    OdpowiedzUsuń
  19. I love all of your cards! Your Colour Create entry is fabulous - thanks for joining us!!

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale wysyp kartek!!! Świetne są!

    OdpowiedzUsuń
  21. Happy New Year!
    Lots of great projects! Boy, you've been busy girl :) Thanks for playing a long at WOC this time! Hugs, Lena Katrine

    OdpowiedzUsuń
  22. These are beautiful cards. Thanks for joining in on Digi Darla challenge.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawione słowa:) Bardzo motywują:)